Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Kemal | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    4
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
53
Ratings
4
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Kemal

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Tendency#9262

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Asså just nu 24/7 eftersom det är sommarlov men sen när skolan börjar så kör jag mellan 15:00 till 02:30

Vad skulle du göra om du blir staff? Enligt mig är jag en bra admin för denna servern. Det beror på att jag strävar efter hög rp nivå på en server jag är admin på.

De flesta admins på vissa servrar ”abusar” sina möjligheter men jag är absolut emot det. Det beror på att ifall man håller på som de kommer rp nivån inte höjas utan sänkas. För att höja rp nivån använder jag mig av olika strategier till exempel att jag försöker rpa med alla på servern.

När jag ska banna eller kicka olika rpare så använder jag mig av alla adminstritatörernas åsikter. Finns det dock ingen admin inne på servern eller discorden kan jag även prata med respektive failrparen och den som blev failrpad om vad som har skett och ta ett beslut själv.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag faktiskt men alla serverar jag har kört på fungerat exakt som Multistaden men såklart finns det lite skillnader det är ju speciellt Rollerna. I servern jag var Admin på så var det inte speciellt många roller som Multistaden. Men jag tycker att Multistaden fungerar just nu mycket bättre än serverna jag varit admin på för här i Multistaden är det stabil spelarbas men andra serverar jag har kört på har det alltid typ varit 26 inne stabilt som kör seriöst sen 10 som trollar. Men såklart trollare finns såklart överallt men det var typ så serverna jag har varit admin på.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag faktiskt har varit admin på andra serverar vet hur det fungerar en bra erfaren jag har det är att jag har bra tålamod har alltid snäll ton, visar respekt mot alla.

Vad kan du om skripts? Basic grejer kan inte så mycket faktiskt my bad. :)

Varför vill du bli staff?
Jag anser att ni borde ta in mig i erat staff på fivem då jag aldrig känner att det är admin inne på servern och tar hand om tillfället då det kan finnas personer som i exempel, trollar och är rasistiska och massa annat emot reglerna. Jag är väldigt erfaren och vet vad det tar för att vara en admin och tycker jag ser mig själv värd att ta rollen. Jag har tidigare ansökt som admin på servern men har blivit avvisad pågrund av att jag kan ha sagt fel saker, inte rasistiskt då men pratat om vuxet material med andra då jag inte tänkte på att det finns yngre folk. Nu när jag insett att man måste ha en ton som alla åldrar kan känna sig trygga vid bestämde jag mig att ta vara på det och ansöka igen. Det finns flertal folk som vill att jag jobbar med er på servern också som tyckte jag skulle ta valet att ansöka. Så jag skickar nu in min andra ansökan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden eftersom det är bästa servern

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja :_)

Senast ändrad:
Meddelanden
53
Ratings
4
Poäng
8
Thread starter #2
Glömde tillägga på ifall du spelar på en annan server vilken server är det aja på den frågan skulle jag vilja bara tillägga att servern är dunder bra och bästa adminsens

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
På vilka sätt kommer du att "få bort alla trollare", "förbättra RP:n" osv, genom att RPa med alla är inte en lösning då du som staff aldrig har tid med att RPa med alla. Beskriv gärna utifrån ett scenario på hur du hanterar situationen när väl någon bryter mot en regel på servern och vilka åtgärder som du utför.

Bara att utveckla lite så kommer det att se bättre ut, lite fler exempel samt lite mer detaljerat på just det jag frågade efter så att man förstår vad du kan och hur du tänker.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Meddelanden
53
Ratings
4
Poäng
8
Thread starter #5
Hur jag tänker få bort alla trollare det är genom att jag är så himla aktiv. Nu när det är sommarlov så sover jag typ aldrig eftersom jag tycker att det är så roligt att spela på Multistaden. Kommer dessutom mest specca folk så ingen rdmar

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Det räcker inte det du skriver, det blir även snyggare om du redigerar in det i din ansökan ;)

Sätt dig ner och skriv utifrån det jag sagt, inte hastigt bara utan ta din tid för att visa vad rollen verkligen betyder för dig.

Mvh,
AprimoX

Edde

Mod
Personalmedlem
Moderatör
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
110
Ratings
14 1
Poäng
18
Staff #17
Bump sker varje 24:e timme inte mer än så ;) Annars bra ansökan

Med vänlig hälsning, Edde

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Bumps gör att din ansökan hamnar längst upp och blir synlig för staff ansvariga (samt visar ditt fortsatta engagemang) och skall endast göras var 24-timme.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.