Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad kevin756756 | Ban överklagan [Ax3l]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
174
Ratings
20
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: kevin756756

Länk till din steam profil: Kevin756756

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kevin756756

Vad är din discord tagg? Kevin756756#6711

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad på dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte jag blev ju bannad för combat log och då lämnade jag dc servern och sedan blev jag unnbannad och då satt jag i stör ej 1 och spela fall guys för inväntade att flera spelare skulle komma in igen och från ingenstans blev jag bannad på dcn och servern och fick inte ens veta varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Spelade fall guys.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Väldigt felaktigt hat inte gjort nåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 20+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag inte ens vet vad jag blivit bannad för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte vad jag ens blev bannad för så kan inte lära mig av nåt jag inte vet vad jag blivit bannad för.

Har du läst våra regler? Ja

Last edited by a moderator:
Meddelanden
174
Ratings
20
Poäng
18
Thread starter #2
Varför neckar ni min ban överklagan utan att skriva varför ni har neckar den när det står i staff riktlinjerna att ni ska skriva varför ni neckar.

Meddelanden
174
Ratings
20
Poäng
18
Thread starter #3
Och sen jag lämnade dcn på egen hand för blev lite arg då men om man lämnar en server så blir man inte bannad från dcn när man inte gjort nåt fel på dcn. Så förklara för mig varför jag är bannad på dcn när jag inte gjort nåt där, helt sjukt att ni bannar folk på dcn när dom lämnat servern på egen hand får man inte göra det eller. Fattar inte enns hur man gör så helt sinnes.

Mikael Lolsson

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Meddelanden
89
Ratings
11
Poäng
8
Staff #5
Kevin, har precis kollat upp en sak, du har varit bannad över 20(!!) gånger på servern?.. Du verkar helt ärligt inte lära dig ett dugg av dina tidigare bans.. Tar du ens RP seriöst ?

Meddelanden
160
Ratings
34
Poäng
28
Kevin, har precis kollat upp en sak, du har varit bannad över 20(!!) gånger på servern?.. Du verkar helt ärligt inte lära dig ett dugg av dina tidigare bans.. Tar du ens RP seriöst ?
men han blev bannad från dc utan anledning hans riktiga ban är ju combatlogg som blev godkänd ni kan ju ej ändra er

Meddelanden
174
Ratings
20
Poäng
18
Thread starter #10
dom dära över 20 bans fick jag under sommarn och de är ju inte så att jag rdmar nu eller nej. men fattar inte varför ni bannar mig på dcn. före första jag lämna på egen hand och sen ni godkände min överklagan och sen blir man bannad igen.

Meddelanden
174
Ratings
20
Poäng
18
Thread starter #14
-rep om man har mer en 20 banns så tror jag att det inte är något idé att unbanna dig då det känns som du inte lär dig
Amana lyssna vart kommer den hära shonon ifrån lyssna 20 bans det här jag fick i somras inte nu så du vet ingenting så kom inte hit och spendera inte ens din tid att läsa min överklagan.

Meddelanden
95
Ratings
11
Poäng
8
Amana lyssna vart kommer den hära shonon ifrån lyssna 20 bans det här jag fick i somras inte nu så du vet ingenting så kom inte hit och spendera inte ens din tid att läsa min överklagan.
Vart du sur nu eller, jag kollade alla inlägg på forumet och svara på så många jag kunde för att dela med mig om min åsikt.

BIGGBASTA

Aktiv Medlem
Meddelanden
195
Ratings
17
Poäng
18
+Rep han blev godkännd första gången och sen någon timme efter banna ni hanför att han spelar fall guys han var ju helt oskyldig. Lågt av staffe som banna han. och vad spelar det för att han har 20 banns nu när ni banna han felaktigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.