Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd kevin756756 | Whitelist ansökning [Erkan o Hezus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
214
Ratings
22
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: kevin756756

Vad är din steam profil länk? kevin756756

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kevin756756#6711

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Kurd och är 30 år gammal. Han växte upp i kurdistan med sin mamma, pappa och sina 10 syskon. Men när han vart 11 år flyttade de till sverige och han fick påbörja ett nytt liv. Han hade en ganska jobbig uppväxt eftersom han hade så många bröder och systrar så han fick inte så mycket uppmärksamhet av sina föräldrar och därför började han med kriminalitet.

Det började med små saker så som att sno saker ur småbutiker och han åkte aldrig fast. Han fick något slags rus i kroppen så fort han lyckades sno något och det var där kriminaliteten
började för honom och det vart inte mildare. Det vart grovare och gick över till att han började stjäla dyrare saker och han åkte fast en gång. Då slutade han stjäla men kriminaliteten slutade inte. Han
började med person rån och började tjäna massa pengar på det så han gick över till drogförsäljning. men efter flera år så blev jag laglig och slutade med allt sånt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenheter av Roleplay och därför tror jag att jag kan bidra med bra, roliga och intressanta scenarion på servern. Jag tänkte ansöka till polis. jag kan reglera åsåvidare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom den här servern verkar väldigt bra och därför vill jag säkra en plats på den ifall whitelist skulle aktiveras. Ni har även väldigt många platser och spelare på denna server vilket jag uppskattar och det är ännu en anledning till att jag vill säkra en plats.

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur hittade du Multistaden? jag letade efter svenska servrar och sen jag hittade den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.