Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd King | Ban överklagan [Dumle]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
54
Ratings
3
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: King

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012348445/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: King

Vad är din discord tagg? Neas Hund#8425

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag hade tagit mig ut ur fängelset efter ha fått 4000 min i fängelse men poliserna satt mig där för dom var korupta och jag det finns folk som va med när det hände och jag ber om ursäkt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte men en sak är sant att man inte sätter in någon i fängelset i 4000 min bara för att poliserna är korupta det finns folk som kan berätta samma sak men jag är ledsen för jag vill köra på serven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte min bil på motorvägenoch sen skulle jag köpa nya kläder

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig men endå inte jagf gjorde fel jag ekänner det men poliserna gjorde så fel och det dom ghjorde är emot reglerna

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rpowergaming och rdm fearrp men jag har lärt mig det är därför jag inte har gjort det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha kallat in en staff men klockan var 05:00 på morgonen det var varför dom satt mig i 4000 min för dom hade tråkigt och det vet dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kalla in en staff ifall det händer något och inte göra fel bara för någon annan gör det

Har du läst våra regler? Ja

Meddelanden
54
Ratings
3
Poäng
8
Thread starter #4
dom var korupta dom hjälpte en gäng medlem när han var efterlyst bara för han var polis innan han slutade men när han slutade tog han med sig 3 pistoler och en shcotgun och han skulle ha hamnat i fängelse med mig men han betalade poliserna för att han ska släppas och poliserna gav tillbka hans pistol fast han blev gripen me den så jag var med han så jag fick hans fängelse straff plus mitt så det är inte rätt visst jag hoppas jag kommer in igen så jag kan köra jag älskar den här serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.