Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd klamydiatomten | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: klamydiatomten

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355566677/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? KlamydiaTomten#2929

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en invandrare ifrån irak, han kom till sverige 1996 med ett mål om att kunna starta ett bättre liv, han började jobba svart inom allt möjligt för att kunna ha mat på bordet och kunna få hit sin familj. Några år senare så blev hans familj nekade att komma till sverige och allt vände för honom. Han valde då att gå emot det svenska samhället och gick in i kriminaliteten. Han började med att få tag på droger och vapen och sälja dessa och jobba sig sakta uppåt inom det mörka samhället. Nu så är han en av de mest jagade i Sverige och är alltid på rymmen.

Varför ska just du bli whitelistad? Har mycket erfanheter inom RP och är väldigt kreativ när det kommer till scenarion, gillar att mixa till det även om man gör samma saker igen, tex rån eller kidnappning. Gillar att ha roligt på RP och brukar alltid ha roliga konversationer men befolkningen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på andra svenska RP-servers och tänkte att det var dags för en ny, kollade runt lite och hittade den bland toppen och tänkte att jag ska börja spela här istället.

Hur många timmar har du på FiveM? 500-600

Hur hittade du Multistaden? Kollade runt på FiveM:s serverlista och hittade denna bland toppen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade på betongen till och från med mina vänner men det är väldigt mycket power-abuse av Admins och Ägaren så jag valde att lämna den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.