Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Leeeohh | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    9
  • Denna enkät kommer att stänga: .

Leeeohh

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,259
Ratings
710 1 4
Poäng
113
Thread starter #1
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-Torsdag 16-23
Fredag 16-02.00
Lördag 09-02.00
Söndag 09-22.00
Dessa tider är inte direkt helt strikta utan jag har träning emellan där också osv

Berätta om dig själv Jag heter Leo. Jag gillar att spela fiveM, Köra moppe, Kolla fotboll, spela fotboll och va med kompisar. Jag älskar att träffa nya kompisar och hjälpa folk då jag är en person som blir glad av att hjälpa andra personer så de får en så bra upplevelse som möjligt här på servern. Jag är målmedveten och kämpar väldigt hårt för saker och gör allt i min makt för att få servern så bra som möjligt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff igen kommer jag att sitta med en skärm på discord / forumet och på min vanliga skräm så kommer jag ha fiveM uppe eller forumet om jag inte speccar eller liknande. Jag kommer att alltid gå på reports om jag inte är i ett ärende och så fort jag ser någon i support kommer jag ta det sedan kommer jag även kolla banöverklagans hela tiden då det är extremt roligt att hänga på forumet också. Jag skulle även specca stora scenarion så inget går fel och allt går rätt till jag kommer inte att avbryta mitt i scenariot utan jag väntar tills hela scenariot är över och tar in dom i support och tar det där om något gick fel till. Jag tar aldrig parti utan låter klippsen och annat bevis tala för sig själv och bedöma ut över bevisen. Jag kommer att jobba väldigt effektivt och inte göra stora grejor och långa ärenden då jag jobbar väldigt effektivt. Jag kommer även åka runt i noclip och se så allt går rätt till och jag vill även ha mer ansvar som servervakt, jobb ansvarig osv då det var väldigt kul senast och jag gjorde det otroligt bra tycker jag samt mitt staff arbete var väldigt kul och jag jobbade effektivt men jag hade inte tid då för det var väldigt mycket skola och mycket saker som hände irl så var tvungen att priotera det istället men nu har jag tid igen och känner att jag kan satsa till 100% igen på mitt staff arbete och kan gå tillbaks och ge allt jag kan och sprida mycket bra saker. Jag kommer förklara för folk när de gör fel vad de gör fel istället för att bara banna folk om jag ser någon ny person som gör något så förklarar jag tills de förstår va de ska göra till nästa gång. Jag kommer lägga all min tid på detta. Jag kommer göra så det aldrig sitter massor av folk i support då jag vill att allt ska vara så proffesionellt så möjligt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag tror det är 5 månader ungefär jag började spela första gången i början på sommarlovet och har älskar varje minut av det.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag har varit det tidigare och det var extremt roligt men tyvär så hände mycket irl och hade mycket prov osv så valde att avgå lite då jag kände att jag inte kunde utförare bästa då det hände så mycket men nu kan jag lägga ner all min tid igen. Jag har spelat på denna server i 5 månader och älskar denna server obeskrivligt mycket och serverns community så detta är en dröm.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer alltid vara trevlig, bra bemötande, aldrig höja tonen mot folk och alltid behandla folk lika. Jag kommer vara extremt aktiv och alltid kolla forumet, discorden eller specca så jag kommer alltid att ha något att göra. Jag brinner för detta så jag kommer bidra med mycket energi till servern och staff teamet. Alla ska känna att serverns rp är bra och alla som är nya och alla som spelar ska ha en väldigt bra rp upplevelse och känna att staff teamet är seriöst och bra.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag var staff här innan och det gjorde jag otroligt bra enligt mig själv det kändes väldigt bra och var riktigt roligt och jag är bered på att komma tillbaks till staff teamet. Jag är även WL ansvarig och har varit det ett par gånger samt servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Ja jag kan alla kommandons då jag var staff innan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut, senast jag var staff så lärde jag mig allt efter 1 dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på denna

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja jag har dyslexi men jag ser detta som en bra möjlighet att förstå folk och kan hjälpa dem med saker och prata med del om de behöver hjälp med något angående deras dyslexi. Jag kan iallafall lite om hur man scriptar.

Senast ändrad:
Meddelanden
195
Ratings
17
Poäng
18
+Rep när han och leon var staffs så behövde man aldrig vänta särskilt länge tex när man gjort en ban överklagan. Nu förtiden kan det dröja up till 1 dag att få svar. Han vet exakt vad han håller på med och är extremt aktiv så leohh förtjänar staff till 100% då han är så himla duktig på det han gör och är så pass aktiv på forumet och i discord han tar heller aldrig någons sida när man pratade med han i support då han var staff han gör bra beslut och gör det rättvist. Finns ingen annan som förtjänar staff mer än leoh. Leon får vi inte heller glömma för att han är också grym Stort lycka till från mig.

Senast ändrad:
Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
+Rep när han och leon var staffs så behövde man aldrig vänta särskilt länge tex när man gjort en ban överklagan. Nu förtiden kan det dröja up till 1 dag att få svar. Han vet exakt vad han håller på med och är extremt aktiv så leohh förtjänar staff till 100% då han är så himla duktig på det han gör och är så pass aktiv på forumet och i discord han tar heller aldrig någons sida när man pratade med han i support då han var staff han gör bra beslut och gör det rättvist. Stort lycka till från mig.
Håller med till 100%

Leeeohh

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,259
Ratings
710 1 4
Poäng
113
Thread starter #10
+Rep när han och leon var staffs så behövde man aldrig vänta särskilt länge tex när man gjort en ban överklagan. Nu förtiden kan det dröja up till 1 dag att få svar. Han vet exakt vad han håller på med och är extremt aktiv så leohh förtjänar staff till 100% då han är så himla duktig på det han gör och är så pass aktiv på forumet och i discord han tar heller aldrig någons sida när man pratade med han i support då han var staff han gör bra beslut och gör det rättvist. Stort lycka till från mig.
Tack kungen det uppskattas otroligt mycket