Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd LexsHD | Whitelist ansökning [Philip]

LexsHD

Ny Medlem
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: LexsHD

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198830690015

Vad är ditt discord namn? LexsHD#6270

Vad är ditt Hex-ID? 110000133e19edf

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär Filip Peterberg är 20 år gammal bor i Sverige och har gjort det hela sitt liv han levt! Filip gillar att hålla på med fordon då han har jobbat på Bennys i en annan stad men han tyckte att Bennys inte var något för honom då han vill prova på Mekaniker hos Mekonomen! Då han håller på med bilar väldigt mycket och kan dem flesta sakerna som brukar vara problem bland visa bilar. Filip kan även tänka sig att jobba som Bilförsäljare då han kan väldigt mycket om bilar och är väldigt trevlig mot andra samt försöker hjälpa andra människor runt sig! Filip gillar att vara den personen som alltid Jobbar och oftast hålla på med folks bilar samt hans egna bilar då han gillar att göra sina egna bilar sportiga och är även grym på att köra bil och drifta! Filip gillar att delta på olika tävlingar som t.ex. streetrace och massor med andra tävlingar och om han får tillgång att hålla ett eget race så kommer han förmodligen att tacka ja då han är väldigt kreativ av sig och kommer komma på något riktigt kul att göra! Han gillar även att umgås med andra människor som har samma intressen som honom då de blir oftast ganska bra vänner och är med varandra rätt så ofta! De hänger och kollar på varandras bilar och snackar massor med roliga saker som alla skulle tycka om!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag söker en bra server där man har ganska hårda regler som ska följas då det blir mer realistisikt rp och då kan man ha det väldigt roligt med andra personer. jag har hört att denna server är väldigt bra då det inte är några som förstör och inte följer reglerna och det tycker jag om för jag vill ha en seriös rp server man kan spela på!

Hur många timmar har du på FiveM? 415h