Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Liam | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam

Ny Medlem
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Liam

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198068048611/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Amucktuber#7278

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Mina karaktär är en görgo gubbe vid namn Göran Glennson som är ny inflyttad till staden, han vill nu anpassa sig efter samhället och skaffa jobb, hus samt familj. Denna grabb är här i staden då hans polare tipsade honom om en bra och fin stad om han skulle flytta och byta stad. Göran är den grabben som alltid hjälper till, alltid accepterar andras åsikter och tycker att allt ska vara rättvist på sitt eller annat sätt, han är en allmänt skön gubbe bara.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela med mina polare då mina polare är whitelisted (kiwicrab) o kunna sitta i en "stör ej kanal" för att ha en bra spel upplevelse samt kunna roleplaya som en schyst spelar.
Jag kommer hitta ett whitelistat jobb där jag kommer kunna göra nytt för servens samhälle (te.x bilmekaniker och hjälper folk som har crashat)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 418

Hur hittade du Multistaden? Var inne och scrollade på servrar på fiveM och den låg högt upp så jag testade och var nöjd med mitt test

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte atm på någon med har väligt många timmar från skrp (swedish knight rp)

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
374
Ratings
37 1
Poäng
28
Godkänd, du kommer att få discord rollen på discord, välkommen!

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.