Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Lil skurt | Ansökan till Support

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    2
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
83
Ratings
4
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Lil skurt

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Buddy köttfärslimpa#0184

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar så spelar jag mellan 16.00-22.30 på helger och lov så är det mellan 12.00 till 04.00,fast kommer göra lite grejer i mellan.

Berätta om dig själv Jag heter Viggo gillar rp och att spela och va med kompisar och lite annat. Vara ute men är aktiv mycket och sen gillar jag att hjälp folk på servern och annat. Sen vet jag inte mer vad jag ska säga om mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle tagit många supports och tagit report ingame. Försökt hjälpa till så mycket jag kan och jag skulle hjälp till och rensa folk som bara lallar, Folk som förstör för servern. Jag gillar kolla i forumt och att kolla på folks ansökningar. Så skulle jag kunna hjälp till med ganska mycket med support och att försöka höga rp nivån mer fast den är bra nu, men man kan göra den ännu bättre. Försöka få så mycket bevis innan jag bannar nån. Om nån vill ha ress så skulle jag frågat om de har klipp så det inte är att de har blivit dödade av nån under ett glidit scenario så de inte försöker att ljuga. Sen skulle jag har vilja höra allas sida och att alla ska kunna prata och sen skulle jag kunnat kolla på scenarion så inget blir fel ex under ett bank rån så skulle jag kolla så ingen bryter nån regel eller regler.

Hur länge har du spelat på Multistaden? typ 1100timmar bara på multistaden

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För jag har spelat på den här servern hela min tid jag har spelat fiveM och att jag känner att jag vill bli support för jag vill hjälpa folk och att admins och högre måste ta alla support. Att jag kan ta de och att kunna hjälpa folk inne på servern och ta support. Att kolla på scenarion och annat som behövs och speca folk om det gör fel eller nått annat.
Så skulle jag också kunnat hjälpa till på event eller annat. Sen när man kickar folk så kommer de bara in igen om de har gjort en allvarlig sak men om jag blir staff så säger jag att de ska komma support och sen göra åtgärder. Sen vill jag också ta wl ansökningar och sen andra ansökning.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna ta support så folk inte behöver sitta där lika länge så de kan gå in och rp igen, så behöver inte admins och högre så kan man bara ta in de om det har hänt nått stort. Sen skulle jag rensat på lallare och såna som inte kan rp inte förstör för multistadens spelare. Att om det håller på att gå överstyr så kan jag hjälpa till med det och att folk ska kunna rp utan lallare och annat. Jag vet också hur många jobb fungerar så om nån har nån fråga om det om det int är om man behöver rp sig fram. Jag skulle inte blivit sur på nån i support så igen blir sur.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit servervakt sen kan jag några kommandon.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?

- /sqlban/sqlbanoffline
- /setjob
- /bring id
- /goto id
- /freeze id
- /Kick id
- /revive id
- /give
- /givemoney
- /spawnvehicle
- /spec id
- /tpm
- /dv car
- /noclip
- /teleport

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle kunna säga att jag kan lära de ganska enkelt för jag kan lite av de kommandon som jag skrev övan. Om jag får kritik av staff vad jag kan göra bättre så skulle jag lyssnat på de.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server bara multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad: