Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Linus:) | Ban överklagan [Kevin756756]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
149
Ratings
27 2
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Linus:)

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qtsq2

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Linus#6666

Vad är din discord tagg? Linus#6666

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad från discord servern för att jag skrev en onödig sak på FiveM Sverige vilket jag ångrar. Det var menat som kritik men skrev det på ett dåligt sätt. Jag skulle absolut tänkt efter innan jag skickade det.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför Philip ville banna mig och har skrivit med honom i DM. Där jag nu absolut förstår vad han menar och hur jag bröt emot regeln, jag betedde mig extremt omoget senare när vi diskuterade, det var verkligen i stundens hetta och det var väldigt onödigt. Det var från en början inte menat att vara någon sorts smutskastning emot servern eller någon spelare på servern men jag förstår absolut hur det blev vinklat som det och det var verkligen mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev en riktigt efterbliven och dum sak på forumet. Det kanske inte var världens värsta kommentar just så men den var fortfarande väldigt onödig och skapade onödig diskussion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan det finns klara direktiv om hur reglerna om skada mot servern ska skötas och jag gjorde fel till 100% och tar på mig det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad från DC servern före utan endast ingame, varav den första bannen var första dagen jag spelade på servern och den var irrelevant. Den andra bannen var det absolut mitt fel och jag körde för snabbt i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt ha gett fan i att skriva kommentaren, eller om jag skulle vilja framföra min kritik så skulle jag ta upp det internt med Philip och andra staffs istället för att väcka en dum och onödig tråd på FiveM Sverige. Jag har diskuterat med Philip i DM och jag vet att jag betedde mig omoget i dm och tog inte in alla argument han hade. Philip hade definitivt rätt och jag skulle lyssnat på vad han sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig mitt fel och det kommer aldrig någonsin upprepas. Det var en sån dum och onödig grej och jag skulle aldrig någonsin göra om det. Jag saknar verkligen servern och alla vänner man skaffat här på servern och det är extremt tråkigt för en sån dum och onödig sak som jag bara skulle kunnat undvikit om jag bara skulle kunnat tänka mig för.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.