Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Lukas b | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Lukas b

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252702882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Macke walla

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Macke walla macke walla är en bästa personer och en av dem rikast för att macke walla äger flera företag och en av företagen han har äkt var autoexperten och så gillar macke walla att danca och vara litte kriminel när han har fåt nog på the vanliga livet så vill han göra brot och litte mer han gillar att köra bil och att köpa bilar Macke är också 37 år gammal men gillar också att röka cigg och dricka Öl eller wiski.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har många Five timmat och så gillar jag multistaden och så är jag en bra Rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har spelat på den tidigare och så tyckte jag om den och nu så vill jag baar spela på den igen

Hur många timmar har du på FiveM? 481 timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner vissade mig den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har blivit banad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelade på oxbacken men inte längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.