Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Magick Mike | Ansökan till Support

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    4
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
151
Ratings
19
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: Magick Mike

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? MAGISKA MIKKE#1533

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar spelar jag oftast från typ:
16:30-22:30
Och ibland 16:30-18:00 sen träning sen spelar jag till 22:00

På helger kan det variera om jag är ute med kompisar med spelar annars på dagar från
12:00-18:00 sen går jag ut och kommer tillbaks runt 23:30 och sitter då oftast uppe till runt 05:00 beroende på hur trött jag är.

Berätta om dig själv Jag heter Casper och jag är 14 år och fyller snart 15. Jag har intresse för spel men är även mycket ute med kompisar på helger och lov. Jag gillar bilar och de flesta boll sporter.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre rp på servern och för att stoppa alla sorters regelbrott. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot. Jag skulle även hjälpt till med sånna småsaker som att någon har spawnat i öknen och behöver tp t.ex. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje och även göra så att multistaden får ett riktigt bra rykte så att det kommer ännu mer spelar till servern.
Jag skulle även inte banna folk för minsta lilla utan först ge dem en varning beroende på hur allvarligt det är och jag skulle kolla på bevis innan jag hade bannat någon. Jag kommer alltid ta bevis först sen ta ett beslut och om jag är osäker skulle jag fråga andra staffs vad dem tycker och jag hade inte varit rädd att fråga om hjälp. Jag kommer även att lyssna på båda sidor och vara helt opartisk!
Jag skulle även undvika att ta t.ex mitt eget gäng i support och istället låta en annan staff hantera ärendet eftersom det lätt kan bli konflikter mellan personer om jag är med i deras gäng. Jag skulle sluta rpa för det mesta och bli mer aktiv i discord samt forumet.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen innan/början av sommarlovet så ett flertal månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa denna fantastiska server eftersom jag tycker om att spela här så mycket. Jag vill kunna hjälpa till på andra sätt än att bara kicka folk eftersom jag ser folk som gör så mycket fel och kränker andra på servern men det ända jag kan göra i nuläget är att kicka dem men då kommer dem bara in igen. Jag vill bli staff för att underlätta arbetet för andra staffs genom att hjälpa till med det som behövs och ta reports och hjälpa till i support och in game. Jag vill kunna göra servern ännu bättre än vad den redan är och hjälpa till att utveckla multistaden så servern kan bli så bra som det bara går. Jag vill kunna hjälpa folk att bli whitelist och även hjälpa till att banna folk som gör fel och även unbanna folk som blivit felaktigt bannade. Jag vill kunna hjälpa till i scenarion och kolla så att allt går rätt till. Jag hade velat specca de större scenarion som t.ex bankrån eller kidnappningar och även hjälpa folk som blir dödade vid vanliga personrån. Jag vill kunna minska metagaming på servern då jag ser att många använder information de fått reda på ooc för att göra saker ic. Jag vill kunna hjälpa andra staffs som har det stressigt eller jobbigt. Jag vill kunna få så mycket arbete gjort på så lite tid som möjligt och på så sätt hjälpa servern enormt mycket. Jag är redo att lägga ner tid från min fritid för att hjälpa servern och spelarna på servern. Jag vill kunna vara trevlig mot de som behöver hjälp så att ingen vill sluta spela på servern! Tror jag skulle gjort ett stort och bra jobb som staff och förbättra rpn o andra saker. Är också jätte aktiv på Dc så jag kommer kunna hjälpa många där på det sättet. Vill se till också att man rpar ordentligt o inget lall liksom det är störigt med dem som inte tar rp seriöst! Jag tycker också att det är för lite staffs inne nu när vi är så många på servern det är kul att se att många vill spela här men det kan bli tufft med lite staffs när det är många spelare, särskilt när det är omogna människor som bara tar staffs tid. Jag vill även testa på något nytt inom fiveM och kunna hjälpa servern på många olika sätt. Har även märkt att många staffs har avgått och det känns som att ni skulle behöva fler! Ge mig en chans och ni kommer inte ångra er. Jag vill även bli staff för jag har aldrig varit det innan och känner att jag vill testa på det eftersom det finns så många fantastiska staffs redan som jag skulle vilja arbeta närmre med.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade hållt koll på discorden och minskat antalet som är toxic i ooc och se till att hålla koll så folk mår bra. Jag skulle ge ut varningar till dem som inte kan bete sig och även ta hjälp av staff kollegor om det är något jag behöver hjälp med. Jag skulle även hålla koll in game så det inte blir hets i ooc chatten och så folk kan bete sig och inte bryter mot regler. Jag skulle helt enkelt göra det mesta för att göra multistaden till en bättre plats.
Jag hoppas jag kan få en chans!
mvh Magick Mike

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det skulle jag inte säga att jag har.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan de flesta kommandon som t.ex:
Goto
bring
tpm
revive
slay
kick
sqlban
sqlunban
osv

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt för att lära mig nya saker både i skolan och i vardagen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte.

Senast ändrad: