Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd magikmike | Ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: magikmike

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198423172522

Vad är din discord tagg? !eriko#5168

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en person som sprang över vägen och hann inte bromsa. Det var verkligen inte meningen och jag vill verkligen bli unbannad igen då jag verkligen gillar servern samt trivs.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja, rdm men då tog dem fel person

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat svänga förbi honom men i detta skede hann jag inte göra det tyvärr

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte köra lika snabbt så mina reflexer blir snabbare.

Har du läst våra regler? Ja

Meddelanden
7
Ratings
1
Poäng
3
"Det var en person som sprang över vägen och hann inte bromsa. Det var verkligen inte meningen och jag vill verkligen bli unbannad igen då jag verkligen gillar servern samt trivs. "
hur fort körde du?
tror inte att du blir bannad för en bilolycka, ringde du efter ambulans efter du kört över personen?.
samt erkänt för polisen ditt brott.

Men om de inte finns trafikpoliser så förstår jag varför man blir bannad.

Senast ändrad:

Sebbe

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
69
Ratings
4
Poäng
8
Staff #3
Vi kommer ge dig en chans till på servern. Glöm inte att läsa reglerna en gång till och så hoppas vi att du RPar efter reglerna hädanefter. Mvh

Godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.