Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad MarreMarre | Ansökan till staff [Philip]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: MarreMarre

Hur gammal är du? 21

Vad heter du? Max

Vad heter du på discord? Marre#0702

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-00.00 Och helger blir de betydligt mycket mer där jag oftast är uppe till 05..00 så skulle nog säga på helger 12-05.00 men då kan de bli lite pauser.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vilja hjälpa till så mycket som möjligt både ingame och i servern. Jag känner att jag kan hålla koll på saker som händer och hur folk beteer sig eftersom de är ofta ett problem. Jag brukar även har rätt så bra ideer för att utveckla ingame scenarion o mm. Och såklart tycker jag även att jag kan prata med alla om allt, att de är lätt att förstå mig eftersom att jag har varit ägare/admin så många gånger så man vet hur man ska lösa situationer utan att skapa kaos.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja de är som jag skrev på några tidigare erfarenheter, jag har både ägt och varit staff på flertal servrar. Och där tycker jag alltid det har funkat bra folk på servrarna gillade oftast mig och har alltid haft bra kontakt med ägare o andra staffs under dom servrarna , men såklart har ju alla åsikter om hur man tar sig till situatiner , men jag har alltid varit typen som sätter mig ner o snackar med dom som brytit en regel eller beteer sig dåligt innan jag ger en varning eller ban.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle säga att jag har rätt så mycket erfarenheter, Jag har både ägt servrar och vare del ägare admin o alla sådana support roller, Jag har runt 2500 timmar på fivem jag har spelat sedan fivem vart populärt i sverige. Har även varit på servrar som förnuftberget o mm. Men största erfarenheten var defentivt när jag o min polare ägde en server själv då fick man verkligen uppleva det mesta o spendera många timmar på servern och få alla nöjda. Byggde trots allt hela discord servern själv också på våran servern visst inte jätte svårt men tar även lite tid

Vad kan du om skripts? Skulle ljuda om jag skulle säga att jag varit jätte haj på scripts o de grejerna , men som sagt jag gjorde ändå en hel del grejer på min egna server förut men de är över 1 år sedan, men kan med admin menyerna o allt de och vet hur discord kontrollerna funkar också

Varför vill du bli staff? Jag vill bli Admin eftersom jag vill kunna hjälpa till o ge de där extra för att förbättra servern eftersom jag tycker om den här servern och folket som spelar på denna server, Och jag känner att ibland kan de va lite för mycket grejer som händer inne på server/discorden och då känner jag att jag kan hjälpa med den erfarenheten jag har plus att jag är lite äldre så är inte här för hets utan att ha roligt o skapa roliga scenrion. Mvh Marre:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.