Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Melski | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
71
Ratings
7
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Melski

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? Melski #4664

Ange ditt födelsedatum 15 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15.00 till 22.00 men tar en paus vid 18.00. Tisdag: 15.00 till 23.00 fullt ut. Onsdag: 14.00 till 22.00 paus vid 16.00 i en timme ungefär. Torsdag: 13.00 till 23.00. Fredag: 13.30 till 02.00 Lördag: 11.00 till 02.00. Söndag 15.00 till 19.00..

Berätta om dig själv Är en person älskar att ha kul. Ser alltid de postitiva och kolla på uppgångar framåt. Jag spelat fotboll på fritiden. Och är en grabb som älskar att vara med vänner o ha kul

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle specat väldigt många scenario och kolla hur allt ser ut i servern och så alla sköter sig. Jag kommer va noga att alla rpar och inte håller på o trolla därför kommer jag va i /noclip väldigt mycket så se till att alla sköter sig så gott så möjligt. Har märkt att det är många som trollar och lallar på servern och det hör inte hemma här för detta är multistaden och här är det bra rp som gäller. Därför komma jag alltid kolla runt överallt och se till att folk sköter sig. Jag kommer även sitta i discord och ta support ärende när ingen annan kan ta det men även andra gånger. Kommer för det mesta sitta i en support kanal och dra in folk som behöver hjälp sen ta en paus från det och sköta saker ingame osv. Jag ska liksom hålla koll på discorden och i ingame för att skapa en så bra känsla som möjligt när man spelar för servern. Vill göra så folk trivs här och mår bra. kommer sköta mitt jobb och göra allt jag kan för att föra fram servern så gott så möjligt. För folk kör på servern för de gillar den och vill ha kvar det så. Kommer inte tolerera heller att någon trampar ner på folk och kommer se till att det är en god ton på servern. Jag är även väldigt aktiv kollar alltid på dcn kvittar var jag är. Och kollar vad som händer i dcn och vad som är nytt osv. Jag vill också välkomna allt nya spelare till servern på ett bra sätt och göra så de kommer stanna här länge. För alla har varit nya på rp. Därför måste man ge alla en chans att lära sig reglerna. Om man kommer in på servern och det första som händer är att bli rånad kanske det inte är jätte kul för personen. Vill förminska rån på servern och föra en mer lugn rp men ändå mycket kriminellt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 3 månader

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? va staff innan med avgick men ångrar det för de va svin kul. Jag vill bli staff för jag vill hjälpa personer som behöver hjälp och fixa det. Sen också förbättra rpen. Jag tycker själv rpen är väldigt bra men sen finns det många trollar som måste följa reglerna och då kommer jag se till att banna de som håller på och så de får göra en bra ban överklagande och se till att de lär sig av sina läxor. Om folk behöver hjälp så kommer jag alltid finnas där och göra allt jag kan för att hjälpa dem. Den enda servern jag kör på är Multistaden och jag tycker om den väldigt bra då den är grym för att vara owhitelisted. Tycker det är ett väldigt bra Community här där alla älskar rp och vill föra fram servern. Det gillar jag. När folk vill föra fram servern så mycket så möjligt och lösa situationer utan tjafs. Älskar multistaden helt enkelt. Vill uppnå mål med servern och göra allt för serverns framtid

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Som sagt kör bara på denna server och har sätt att det är många som skriver i ooc att det är folk som rdmar och vdmar inne och vill få stopp på sånt där troll. Och kommer ta åtgärder. Jag vill kunna skapa en plats där folk trivs och vara sån bra staff så möjligt. För bidrar man med positiva saker så börjar kanske andra sprida positiva saker. Mitt mål är att få bort alla trollare och om någon gör fel så ska man lära sig av sitt misstag och inte göra om det. Ingen har en chans. Alla kan glömma de dem gjort och lära sig av de dem gjort och inte göra om det. Kommer alltid va trevlig kommer alla låta prata och inte ta ett parti. Kommer ta åtgärder efter dem som gjort fel och inte kan bete sig. Kommer helt enkelt sprida positivitet och hjälpa de som behöver hjälp och stöd och kanske lära sig rp regler.

Har du några tidigare erfarenheter? har varit staff här innan så vet hur de fungerar

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? ja kan de mesta

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? aa desto mer man övar desto lättare blir det

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en enda server förutom denna

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nä inte just nu

Senast ändrad:

swiipe

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
540
Ratings
35
Poäng
28
Staff #9
+rep gjorde sitt arbete snyggt å på ett bra sätt. Kan reglerna utmärkt å han förtjänar en chans att komma tbax.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.