Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Miika | Ansökan till staff "Flerryberry"

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    5
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Ratings
3
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: Miika

Vad är ditt namn i verkligheten? Miika

Vad heter du på discord? MIIKA#6249

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu på sommaren spelar jag från kl 14-15 till 02-04

Vad skulle du göra om du blir staff? Se till att folk följer reglerna på servern och har ett bra RP. hjälpa till så mycket som möjligt och samarbetat med andra staffs. skulle vara aktiv på reports ifall någon rdmar eller vdmar eller om det är nåt slags bug att personen sitter fast i nåt eller under marken. Och kolla mycket på forumet. Jag skulle hålla koll på discorden om nån behöver hjälp där. När jag inte rp:ar hade jag speccat folk och kolla så att dem sköter sig bra. jag skulle alltid lyssna på båda sidorna och aldrig ta någons parti. Jag skulle lyssnat på andra staffs för att lära mig. Jag gillar att hjälpa folk och så många jag bara kan. jag går alltid på bevis och aldrig ord mot ord. kommer också försöka vara så trevlig som möjligt mot alla även om de gjort fel. jag hade hjälpt till med servern att få upp rp nivån jag hade ej rpat lika mycket. Jag tycker att alla förtjänar en andra chans bara dem förstår att dem gjort fel, och vill skärpa sig. Om jag skulle bli staff skulle jag inte hinna rp:a lika mycket utan skulle prioritera staff ärenden. jag skulle sitta mycket i support i discord och hjälpa till så mycket som möjligt med dem som behöver hjälp i där. Jag hade speccat scenarion som bankrån och andra stora scenarion så att alla sköter sig bra och håller sig till en bra rp nivå.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej har aldrig varit staff förut men hade vart kul o testa på att vara staff.

Har du några tidigare erfarenheter? nej men någon gång måste ju bli första gången

Vad kan du om skripts? ingenting typ men vill lära mig

Varför vill du bli staff? jag vill bli staff på servern för vill hjälpa till att höja rp nivån genom att straffa folk som bryter mot reglerna jag är inte rädd för att banna. men bannar inte i onödan om nån gör fel hade jag pratat om vad dem gjorde och hur dem tycker och inte banna direkt nån gör fel, tror dem lär sig mer om man pratar om saken. vill Hjälpa så många jag bara kan. vill gärna testa på hur det är att vara staff. Tror jag hade kunnat göra ett bra jobb som staff .jag vill bli staff för att kunna utveckla servern och hjälpt till med det som behövs. Vill bli en av staff teamet och lära känna alla där. jag frågar alltid alla inblandade och låter alla säga sitt för att jag sen ska ta mitt beslut för det blir så rättvist som möjligt. jag skulle vara aktiv på hemsidan och i discord

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon annan server än multistaden

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja jag förstår det till 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.