Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Mod ansökan - Ny mall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niiif

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,042
Ratings
136 28
Poäng
48
Thread starter #1
Hur gammal är du? 11
Vad heter du i spelet? NiflaN
Vad heter du i verkligheten? Nicco
Varför vill du bli Mod? Jag vill hjälpa servern mycket mer än vad alla andra vill. Jag vill jobba helst på kitpvp och factions. Är bra på commands, har tidigare erfarenhet som mod har en typ hobby som mod, är mod på de flesta men avgår pg.a de blir dåliga o mindre är hjälpsam, kan många hacks, är bra på att se hack, känner igen direkt om ngn hackar. Jag är en kille som tar servrar på allvar, jag har jobbat på många servrar, jag är en mycket seriös kille, min dröm är att fortsätta mitt jobb på mulitpvp, jag gör allt för multipvp, jag spammar väldigt ofta, så jag spammar gärna för multipvp. Jag abusar aldrig, jag fuskar aldrig, jag lurar/scammar ingen, jag gör bara det jag kan <3 hoppas du gilla denna apply Philip, hoppas jag får komma tillbaka. Jag bygger dock jättefint, så kanske builder rank, jag lyssnar på högre rank och gör deras order, om jag inte får någon order är det svårt att förstå, men pls en andra chans. Helt enkelt gör jag pvpn fri från hackers, hjälper alltid personalen på servern, frågar alltid om de behöver hjälp, gillar att hosta events och hoppas man får göra det i framtiden som mod ;D
Jag kan hjälpa mer än att behöva creative. Hjälpa spelarna där ute om jag ser ngn hacker. Jag kommer inte kunna hjälpa de som är sårbara hackers. Jag kommer unbanna de som gjort en apply och jag accepterar applys. Bara ban, om jag får godkänna mod apply då skulle jag göra det. Jag gillar att hjälpa spelare och har alltid velat vara admin. Jag stavar bra och förstår oftast folk som inte stavar så bra. Hoppas du gillar denna! Men nej inte alls slut. Jag är mycket aktiv och gillar faktiskt att spela. Spelar väldigt ofta och är inne på multipvp mycket ofta. Har donerat till 2 ranker. (Uppgraderat) och jobbar även om jag inte är staff. Jag har alltid haft en dröm att bli admin. Det skulle vara fett nice. Och gillar även att vara på forumet. Som ni ser har jag nästan 700 inlägg. (Star Member) och är väldigt glad över att jag är så aktiv på forumet. Jag jobbar hårt och fattar väldigt mycket. Kan vara aktiv även om jag är i skolan. Och har oftast tid för servern. Då kan jag vara ganska aktiv. Men inte så mycket. Jag låser och arkiverar som man ska. Och har alltid en trevlig ton i chatten. Shit vart är frågorna haha. Får lägga till de. Snälla ge denna apply 10/10. Och flera saker till. Jag abusar eller scammar inte. Jag har skype och mm om ni skulle behöva mig om ngn tex. spammar och staff ej har tid eller något. Spelare kan också adda mig. Inte alltid men de flesta.
Hur länge kan du vara aktiv?
Skulle du kunna tänka dig att jobba i live chatten minst 2 timmar varje dag? (10% större chans att du blir Mod om du gör det) Ja såklart, jag har ju varit ansvarig över den.
Hur länge har du spelat på servern? Snart 1år
Har du någon gång blivit bannad på servern? Ja, några felaktiga.
Har du erfarenheter om Moderator och har varit Moderator på en annan server tidigare? Ja har varit admin här och mm.
Är du kontaktbar via röstsamtal (t.e.x. Skype, TeamSpeak)? Yes.

Senast ändrad:
Meddelanden
8
Poäng
1
7/10 Ganska ok. Gillar bara inte att du använder "punkt" för ofta och ett antal för mycket förväntningar och att du säger allt som att just "du" kommer bli för att du har varit förr. Men annars bra, jag vet att du har varit staff innan.

Niiif

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,042
Ratings
136 28
Poäng
48
Thread starter #4
7/10 Ganska ok. Gillar bara inte att du använder "punkt" för ofta och ett antal för mycket förväntningar och att du säger allt som att just "du" kommer bli för att du har varit förr. Men annars bra, jag vet att du har varit staff innan.
Dock har jag kopierat denna, detta är min gamla..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.