Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Mod ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
67
Ratings
30
Poäng
8
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn? solklart

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn? Saohs xFun4Life Aglus Cories Brosy Prao Aboria E4Y Zihur NoItsBad TaqosMC HallonPvP TheLemonJr Yolo_YT_34

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder? 12

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP? 15:00 till 18:00 kanske inte så länge men jag gör aktivt arbete när jag är inne.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern? Nej.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på flera olika servrar bland annat MultiPvP och LennartBladh Network, men jag har de kunskaper som behövs för att skapa ett bättre community och få bort fuskare. Jag har mycket erfarenhet om jobbet som staff för jag vet när en spelare fuskar, och jag ser väldigt illa på folk som beter sig omoget och skriver helt enkelt omogna saker i chatten.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt? 3 timmar ungefär.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på? Just nu har jag ju inte staff så mest spenderar jag tid på faithful och hypixel men jag kommer såklart spenedera mer tid på MultiPvP.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg? 13kr#8104

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? Japp.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka? Pex (PermissionEx), EssentialsEx, KoTH, Worldedit och Worldguard.

Varför vill du bli staff på MultiPvP? För att jag älskar att jobba som staff och liksom lära känna spelarna osv. Och så kan jag väldigt mycket om hur man ska hantera olika situationer inom staff jobbet och vilka åtgärder man ska göra om en spelare gör något som strider mot reglerna.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare? 1.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP? Hmmm...vad kan de varit kanske 9 månader sen.

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta? Äeh, asså egentligen så tror jag att om någon säger det är det mest för att de inte fått va det ville eller att de är avensjuka, men jag kommer inte mutea eller banna de för typ disrespect för de är riktigt tråkigt bara. Så jag skulle mest ignorerar deras meddelande eller frågat varför de tycker så.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP? 1. Det är en väldigt bra server. 2. Rökarn och Philip är bästa vänner. 3. Servern har ett väldigt bra community.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta? Nej.

Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Hej Herman!
Jag har läst din ansökan och ser att du har lagt ner en del tid på din ansökan. Och skrivit saker som vi vill se, men samtidigt så vill vi att du engagerar dig mer om du har kvar intresse av staff rollen. Uppdatera gärna ansökningen lite. ;)

Meddelanden
64
Ratings
11 1 3
Poäng
8
Hej herman!
jag har läst din ansökan och jag tycker du ska utveckla frågan om dina tidigare erfarenheter
Du skulle kunna berätta om vad du gjorde som staff. Och om du har varit staff på någon server!

Meddelanden
14
Ratings
5
Poäng
3
Hej Herman!

Jag tycker om din ansökan men jag tycker du har lite som du kan förbättra.

jag skulle vilja veta lita mer specifika erfarenheter som du kan. Och så kan du också skriva lite mer på varför du vill bli staff på multipvp.

Meddelanden
2
Ratings
2
Poäng
3
Fin Ansökan, Men som sagt det finns en del som kan förbättras! Vi skulle gärna kunna tänka oss och få veta hur du gör lite i krångliga situationer, samt också få veta lite mer om dig vem e du och hur kan du göra vårat community till en bättre plats! Det jag menar e då hur skulle du kunna moderera ett community? Men Bra jobbat annars!

Meddelanden
15
Ratings
5 2
Poäng
3
Hej Herman!
Jag tycker att din ansökan är skulle kunna förbättras, Skulle vilja ha lite mer text i svaren. Lite mer utvecklade svar, Då jag tycker det är ganska lite text i meningarna när du har svarat.

Skulle vilja veta lite mer om vad du gillar o göra och var du menar med att förbättra ett community, Och hur du skulle kunna göra ett gott intryck på nya spelare som joinar. Annars tycker jag att den är väldigt bra och utvecklad ansökan

Mvh Bl0cket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.