Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Mod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Ratings
1
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
jont3

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn?
Jag har haft för många, "Pogba", "JonteKid", "JonteKingen". och många fler.

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?
Jonathan

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?
14

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?
Rank? Hade supreme eller vad den hette kommer inte ihåg.

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
Tills jag vaknar och tills jag tröttnar :p.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nä bara temporärt.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Kommer knappt ihåg nåt eftersom det var ett och ett halvt år sen jag spela xD. Men jag vet väl det mesta. Annars är det inte så svårt att lära sig genom t.ex youtube osv.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Har inte några speciella begränsningar och så. Men jag är inne så ofta jag är på datorn antar jag, vilket är varje dag, garanterat. (Förutom när jag typ hälsar på mina storasyskon eller är på semester).

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
De flesta. PvPservrar intresserar mig mest då jag gillar tävling och såna tävlingsinriktade servrar. Tycker även om Factions och Survival.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
Ja, jont3#0699

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Ja, kan väl ladda ner nåt simpelt program som typ bandicam. Så ja.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Jag är inte jättebra på plugins och sånt men man kan ju alltid utvecklas inom det också ;) (se nästa fråga). jag kan väl några basic plugins/commands såsom /tp, /kill, /mute, /ban. Men man snubblar väl på några nya användbara kommandon på vägen.

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till att utveckla severn från scratch, från början så att säga. Vill hjälpa till med det mesta och på så sätt utveckla mina sociala kunskaper och utveckla min kunskap inom själva helheten som staff. Jag vill helt enkelt vara en användbar resurs inom staff-communityt och hjälpa nya spelare på vägen så att dom har en rolig period medans dom är inne på servern.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
0.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
Idag 2020-02-09, 1:12AM

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Jag frågar dom väl varför och hur dom vill att jag ska ändra mig till att bli en bättre och mer hjälpsam staff. Och hoppas på den bästa responsen av dom efter det. Kommer självklart ändra på mina bemötanden och svar mot nya spelare om det är det dom vill t.ex.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?
Att det är en server inom Minecraft där man kan PVP:a m.m? Vet inte vad jag ska svara på frågan. Har spelat på den för jättelänge sen. Tror jag hetter Pogba eller JonteKid då. var Supreme, men sen blev den DDoSad och då kunde jag ju såklart inte spela längre. Sen har jag bara fortsattit att komma tillbaka varje gång den öppnar igen.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Nej.

Senast ändrad:
Meddelanden
15
Ratings
5 2
Poäng
3
Hej Jonathan
Jag har läst din ansökan och skulle vilja se lite mer ord i meningarna, och att du utvecklar dina svar så det blir lite tydligare.
Annats tycker jag att din ansökan är helt okej
Mvh Bl0cket :)

Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Hej Jonathan!
Jag har läst igenom din ansökning och skulle vilja se ett mer utvecklat svar på ”Varför vill du bli staff på MultiPvP?”. Vi vill veta om du har några speciella kunskaper, eller vad du kommer hjälpa till med på servern om du blir godkänd. Jag tycker allt du kan lägga till en del i dina svar, alltså lägg ner mer tid på ansökningen. :Glad:

Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Tack för uppdatering!
Såg att du uppdaterat ansökningen, har läst igenom allt och det du skrivit är bra information. Jag tycker om den, jag ska höra med våran Sr.Mod Bl0cket. Och se vad han tycker om din ansökning i med att han ville att du skulle lägga till mer. :)
Återkommer med svar imorgon om inget annat sker!

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,708
Ratings
482 2 7
Poäng
83
Admin #5
Din ansökan gick från undermålig till klart godkänd. Det jag skulle vilja fråga dig, om vi säger att det kommer upp ett seriöst ärende som du måste hantera. Vi säger nu att det är en konflikt mellan 2 spelare på servern i discorden. Kommer du kunna hantera att lösa detta på ett profesionellt sätt?
Att vara Mod handlar ju trots allt att visa servern positiv utifrån, när man tänker på MultiPvP ska man tänka på en server med ett profesionellt staff team som är bra! :)

Meddelanden
15
Ratings
5 2
Poäng
3
Hej Jonathan!
Tycker att din ansökan har blivit väl utförd på en sådan kort stund. Skulle gärna vilja se mer av dig. :)
Mvh Bl0cket :) <3

Meddelanden
3
Ratings
1
Poäng
1
Thread starter #7
Din ansökan gick från undermålig till klart godkänd. Det jag skulle vilja fråga dig, om vi säger att det kommer upp ett seriöst ärende som du måste hantera. Vi säger nu att det är en konflikt mellan 2 spelare på servern i discorden. Kommer du kunna hantera att lösa detta på ett profesionellt sätt?
Att vara Mod handlar ju trots allt att visa servern positiv utifrån, när man tänker på MultiPvP ska man tänka på en server med ett profesionellt staff team som är bra! :)
Jag kommer försöka att höra bådas sidor och på så sätt komma fram till en lösning som passar de båda två. Om det t.ex är en av dom som är helt bortom kontroll kommer jag försöka anpassa lösningen och försöka förstå den personens betéende och på så sätt hjälpa honom/henne så gott det går. Samtidigt som jag inte tappar för mycket fokus på den andra personen som då i den här situationen.

Kommer försöka att inte göra situationen mer rörig, utan istället "boosta" båda spelarnas humör genom att vara positiv och försöka anpassa mina tankar och få ett perspektiv från bådas sida.

Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Jag kommer försöka att höra bådas sidor och på så sätt komma fram till en lösning som passar de båda två. Om det t.ex är en av dom som är helt bortom kontroll kommer jag försöka anpassa lösningen och försöka förstå den personens betéende och på så sätt hjälpa honom/henne så gott det går. Samtidigt som jag inte tappar för mycket fokus på den andra personen som då i den här situationen.

Kommer försöka att inte göra situationen mer rörig, utan istället "boosta" båda spelarnas humör genom att vara positiv och försöka anpassa mina tankar och få ett perspektiv från bådas sida.
Väldigt bra förklarat, jag gillar att du la ner tid och utvecklade svaret så bra som du kunde. :Orgingal:
Jag skulle mer eller mindre säga att ansökningen är Godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.