Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Moderator Ansökan||GeneraIen : Philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
15
Ratings
5 2
Poäng
3
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
GeneraIen

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn? Du kan se alla mina gamla namn via länken --> https://sv.namemc.com/profile/GeneraIen.2

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder? Jag är 13 år gammal

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP? Jag kan vara inne från 15:00-00-00 om jag har orkar. Kan bli tidigare, Då jag kan sluta tidigare i skolan osv.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern? ja, För tex 3 år sedan.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff är LBN eller så som det nu kallas Multipvp(MP). Då jag var moderator sedan start ungefär. Har också varit stadd på Multipvp innan de byte server till Lennart Bladh Network(LBN)

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
3-6 timmar, varierar på hur det ser ut på mitt schema.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Hypixel, Men annars Multipvp.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg? ja, Jag har en fungerande mikrofon som jag fick nyss i julas. tagg--> GeneraIen#7594

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? jag har tillgång till OBS och har även ett snabb inspelnings program som heter Medal då jag bara klickar på F8 så spelas det in en video på 15 sekunder-5 minuters kort film

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
World Edit. Voxelsniper, Coreprotect, Luckperms och sist men inte minst Worldguard

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
För har saknat att snacka med spelare och hjälpa dem. Har vart ganska ensamt o spela ensam, Så vill skaffa nya vänner här och förbättra servern.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?

Jag har gjort 1 ansökan tidigare
Datum: 18-03-25
När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta? Jag försöker prata med personen om varför jag är en dålig staff, och om jag kan förbättra mina "misstag", Sedan hade jag gett personen en mute på ca 10-30 minuter om h*n fortsätter.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP? Jag vet att servern har vart uppe i 5-6 år och att den nuvarande ägaren heter Philip och inte Filip

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta? Nej, har inga diagnoser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.