Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Moderator ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Ratings
5
Poäng
3
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn? av0d jdoy Duck16 har fler men det är de som jag tror ni känner igen.

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder? 15

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu? Crystal

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP? Efter skolan till ungefär kl 20:00 då jag brukar kolla på yt.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern? Jag blev det för 1 år sen men då var det en falseban som gjordes av adde.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag vet att alla säger detta i sin applikation men jag ägde faktiskt en Minecraft-server och jag får mycket kunskap från den. Och jag har varit personal på andra servern, ett exempel på det är HcEnderia. Mina uppdrag som personal var att moderera chatten, svara på tickets och svara på folkfrågor. Jag känner till de grundläggande kommandona och jag känner till alla regler på servern. Och även om jag inte är personal nu försöker jag hjälpa människor så bra jag kan.Och andra servrar jag har varit personal på är HcDuck jag var mod där i cirka 1-2 månader men tyvärr stängde servern av på grund av ekonomiska problem.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
4-6

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på? Spelar inte på någon server nu egentligen men skulle nog säga Mc-central.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?gamebase2#0001

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? Japp

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka? Essentials,Litebans,pex,Worldedit,worldguard

Varför vill du bli staff på MultiPvP? Jag spelade på den väldigt mycket innan och har alltid tyckt om servern. För ungefär 5 år sedan började jag spela här och det har gjort så jag har fått vädligt mycket erfarenheter om hur communityt är och hur spelarna är på server. Vilket gör så att jag får det enklare att arbeta på servern då jag vet hur man hanterar sånna här servrar. Och då jag också har haft en egen server har jag mycket erfarenheter om hur man är en bra staff osv.
och när jag var personal på HcEnderia och HcDuck gillade jag det verkligen men på grund av servrarna som stängdes har jag letat efter en annan bra server som jag kunde vara personal på så när jag hittade den här servern för ett tag sedan började jag spela och nu insåg jag att den här servern är en server för mig om du vet vad jag menar. Och också eftersom jag har varit staff här innan så kan jag mitt jobb.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare? typ 3-4

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
En vecka sen typ jag avgick nyss,för att jag vi skulle inte ha internet i det nya huset den första månaden. Men sen fick vi besked att vi skulle få det tills vi flyttade in och då ville jag ansöka igen.

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Hade frågat vrf de tycker så och hur jag kan förbättra mig.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP? Jag vet att det är en server gjord av philip320 och att det första gamemodet va kitpvp.Och att servern sen expandade Och fick factions,Creative,Survival osv, Jag vet att servern har haft 70-80 spelare engång i tiden.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,704
Ratings
482 2 7
Poäng
83
Admin #2
Trevlig ansökning gamebase2. Det jag skulle vilja fråga är ju att du var ju staff här nyligen och så avgick du. Vi måste ju givetvis ha staffs som inte avgår och sen vill tillbaka osv osv. (Vissa har tendens att göra så). Så då undrar jag vill du bli staff på riktigt och är du beredd att vara det i framtiden, om vi så här tittar framåt 1 månad. Ser du dig själv som staff då?

Meddelanden
14
Ratings
5
Poäng
3
Thread starter #3
Trevlig ansökning gamebase2. Det jag skulle vilja fråga är ju att du var ju staff här nyligen och så avgick du. Vi måste ju givetvis ha staffs som inte avgår och sen vill tillbaka osv osv. (Vissa har tendens att göra så). Så då undrar jag vill du bli staff på riktigt och är du beredd att vara det i framtiden, om vi så här tittar framåt 1 månad. Ser du dig själv som staff då?
Hej ja jag ser mig själv som staff om en månad anledningen till att jag avgick var pågrund av att jag inte visste att vi skulle ha internet när vi flyttade och då tänkte jag om jag ska vara inaktiv en månad är det lika bra att avgå, Men eftersom att vi nu skulle få internet så vill jag komma tillbaka och kommer inte avgå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.