Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Muhammed2211 | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    7
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
19
Ratings
3
Poäng
3
Användarnamn: Muhammed2211

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Sami på värkligt

Vad heter du på discord? Jag heter Samikni123#5764

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? kl 15 till 22:00

Berätta om dig själv Jag Jag är 12 år och Har spelat i servern 2 månader älskar alla men ibland kan jag vara bystämd Om man inte lyssnar så blir jag alvar, Snäll,Glad Bara en

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa Community att bli bättre ta support vara alvar för att kommer att ta Staff som mitt jobb kommer tillbringa all min tid att hjälpa folk kommer sitta inne i support så länge som det bara är möjligt om det behövs kommer att förbättra staden göra RP bättre och inte sämre. Kommer där emot vara på all sorts av scenarion stora som små kommer egna min tid för att bli Staff Kommer vara aktiv på all sort av jobb med Staff kommer hjälpa staten polisen och brandkåren alla Respektera kille eller tjej. Jag vill göra Multistaden till ett bra stad kommer även dela den till andra folk så dom kan tillbringa sin tid på att spela på denna bästa stad som jag har gjort och kommer inte ångra det När jag blir eller inte så kommer jag ändå försöka göra multistaden till en bättre plattform och bättre Community om det behövs så kan jag alltid hjälpa folk för är en SV och kommer att älska mitt yrke som en Staff om jag bidrar i en dålig sits så kommer jag ändå föröka mitt allra bästa Kommer att hjälpa andra Staffs om det behövs så att dom också kan få tillbringa sin tid på att jobba även att RPA för jag kan då ta min tid att jobba dem ska ha en chans att RPa men för mig så spelar det inte så mycket roll för att jag vill bara göra staden till ett bättre plattform folk ska kunna ha det roligt och kunna känna sig trygg. Rasim är inget jag gilla MEN HATAR jag kan inte tillåta det och aldrig kunna göra det förr att det finns folk som blir ledsna och det är det värsta som kan ha hänt i världen.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat i ungefär 3 månader efter det blev oktober

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att jag ser så mycket som sker på staden och jag vill gära hjälpa alla staff att göra ordning och få alla att sluta göra buggs och modesaker som man inte får och inte ska få förstöra denna fina stad inte kunna göra något sorts av rasism

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror jag kommer att göra denna stad till ett bättre plattfot och stoppa många saker kommer däremot att ta support låta folk säga sina egna tankar kommer däremot att hjälpa folk och ägna all min tid på denna plattform om man kränker eller gör något fel så kommer jag att kicka eller banna det beror på vad som har hänt om det bara e något litet så får man kicken men annars så blir det bann jag kommer att vara den perfekta Steffen. Jag kommer att ta support inom 13 min max men då är det något stort på gång kommer att vara smart tänka och inte vara dum och göra några dåliga saker kommer att bidra till en bättre Community kommer verkligen försöka att göra det iallafall

Har du några tidigare erfarenheter? Nu är jag en servervakt men inte varit staff jag har inte heller varit WL ansvarig

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? /dv= tar bort bilar

/kick id kickar folk
Allt jag kan men kanj lära mig mer.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har änklare att förstå spelet men kommer ta detts som ett jobb

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? MULTISTADEN FOR LIFE
+rep riktiga fängelse kompisen. Han kommer fixa jobbet sjukt bra