Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd neogust88 | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
31
Ratings
6
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: neogust88

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/34535432545345/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Mohammed Svensson#9426

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Svensson och är 22 år och kommer ifrån Syrien. Han har länge varit fattig och knappt haft råd med mat på bordet. Men nu när han har jobbat som fiskare så har han börjat tjäna in pengar så han kan försörja sig. han kom till Sverige när han var 3 år och kan då flitig svenska. Han gillar mest att vara så rolig och snäll som möjligt men det är lite svårt ibland när han får sina tillbaka blickar ifrån Syrien som va en tuff tid för han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att jag älskar verkligen RP och har fått hyffsat många PMs att jag RPar bra. Jag försöker själv att bli så bra som möjligt på RP för att det är det roligaste jag vet. Jag har jobbat som Marja-Lisa, Gunillas, Mekonomen, och fiskare. Har varit Whitelistad länge men tappade den tyvärr när jag blev bannad som jag verkligen ångra för att jag vill verkligen ha Whitelist så man kan få söka till jobb som man vill ha. Hoppas att jag blir godkänd så jag kan börja söka till jobb jag vill ha. Hoppas den blir godkänd för då kan jag fortsätta på min rp resa på att bli så bra som möjligt. Tack för mig hoppas den blir godkänd.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill verkligen bli unbannad för att jag va det innan tills jag blev bannad och jag ångrar verkligen det i och med att det inte finns någon server som denna. Vill även kunna ansöka till jobb som man behöver whitelist till och i och med att jag är owhitelistad så kan jag inte söka till jobb som jag vill

Hur många timmar har du på FiveM? 640+ timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag blev faktiskt rekomenderad av en kompis som har kört länge på den och jag är så glad att jag började

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad 6 gånger då 3 stycken av dom har varit felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör inte på någon annan server i och med att det inte finns nån server som är så bra som multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.