Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Network19 | Whitelist ansökning [Niklass0n_12FN] [Dat0skillz]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
63
Ratings
7
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Network19

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028605173/ network19

Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? Network19#7166

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. hej jag heter emil. jag är 180 cm lång jag gillar bilar. Jag gillar och vara med mina vänner och är väldigt social föddes i en gammal lada på en bondgård när jag va 10år gammal så flyttade jag till staden och börja ett nytt liv när vi flyttade till staden så köpte min pappa en bilmekaniker i staden där så fick jag lära mig att laga bilar och så fick jag ett jobb i pappas mekaniker

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag kommer kunna bidra med en speciell karaktär. ger alla en chans att bli vän men mig,
mitt namn är emil, är riktigt bra på bilar och vill gärna jobba som falk är vänlig med alla och hjälper folk när dom behöver det.
om jag blir whitelistad så får jag så mycket mer möjligheter och det gillar jag.
jag skulle bidra med en bra RP nivå och ett tryckt samhälle

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli Whitelistad så jag vill kunna bidra med en bra RP nivå och ett tryckt samhälle multistaden är min favorit server och har tidigare varit staff på multistaden så kan alla regler

Hur många timmar har du på FiveM? över 300 timmar

Hur hittade du Multistaden? min vän tipsa mig om multistaden så jag prova och det är nu min favvo server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja 6 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.