Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd niklasson_12FN | Ansök till whitelist ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

niklasson_12FN

Välkänd Medlem
WL-Ansvarig
Meddelanden
506
Ratings
38 4
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: niklasson_12FN

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? niklass0n_12FN#7095

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? varje dag, vet inte exakta tider men varje dag och ganska ofta. både morgon, dag och kväll! så ni kommer ALDRIG se inaktivitet. jag brukar kolla hemsidan på bussen, hemma kväll, dag, natt/kväll. och även på lektion. på 1 timme kanske jag är inne 8+ gånger. på typ 1 timme. så kanske mer en 20 gånger på 1 dag! för det är fett najjs att hänga här på forumet. så ni förstår inte hur aktiv jag är.

Hur aktiv är du i discorden? är väldigt aktiv i discorden och på forumet. har 2 skärman så en har jag på discorden och 1 ingame. så jag kan bara dra ner personen som ska ha WL. och hemsidan och discorden är jag faktiskt väldigt ativa på. det är något jag gillar att vara inne på hemsidan och få hjälpa folk osv. jag är innne i discorden också sjukt mycket!

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för jag vill hjälpa denna sevrern så den får men spelare så att servern ser växer, även om det är mycket spelare så skadas det ju inte med lite mer :) sen så är jag en väldigt aktiv person så vill gärna hjälpa till i multistaden, jag kommer kolla wl ansökningar hela tiden både muntliga och skriftliga, så ni kommer aldrig se inaktivitet, är jag säker på! sen har jag sett att många pingar WL-ansvariga, och då vill jag kunna hjälpa dom, för vissa kan ju inte så då kan jag hjälpa dom. sen sitter jag inte och godkänner alla, utan jag kollar om det är bra skrivet osv, sen så bedömmer jag! sen så kommer jag såklart inte ge mina kompisar wl bara för dom är mina kompisar, utan RÄTT ska vara RÄTT! :D och så alla högre staffs ska kunna arbeta mer ingame, så kan wl ansvariga ta intervjuer. som sagt så älskar jag att vara inne på forumet och discord! jag var WL-ansvarig innan, och det gick väldigt bra. jag gjorde ett bra jobb, gjorde så detta communityt blev större. det var mitt mål att få hjälpa servern. och nu vill jag gärna fortsätta. och hjälpa servern eftersom jag älskar multistaden <3

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? nästan ganska lik som "varför vill du bli wl anscarig" jo eftersom jag vill hjälpa servern, och få in nya spelare, och som sagt är väldigt aktiv så ni kommer aldrig se inaktivitet, och älskar att hjälpa, så detta är väldigt kul. :D och jag älskar att vara inne på forumet och jag ser folks WL, ansökningar och jag vill verkligen svara på dom!

Spelar du på någon annan server för tillfället? absolut inte!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.