Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd niklasson_12FN | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    7
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

niklasson_12FN

Mod
Personalmedlem
Mod
Whitelist Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
1,013
Ratings
113 1 5
Poäng
63
Thread starter Staff #1
Användarnamn: niklasson_12FN

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? niklass0n_12FN#7095

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag: 06:00-07:30. 14:00-23:00
tisdag: 06:00-07:30. 14:00-23:00
onsdag:06:00-08:00. 13:30- 23:30
torasdag. :06:00-07:00. 13:00-23:30.
fredag: 06:00-11:00. 13:00-23:00
på helger är jag aktiv hela tiden hela dagen/natten, kommer lägga ner så sjukt mycket tid. och discorden och formuter är jag inne på hela tiden varje dag både i skolan och på bussen osv. så jag kommer vara så sjuuukt aktiv,
dessa tider kommer varieras till mer att dessa kommer ändras till så jag har mer, men det är att jag har skola också. men kommer vara online typ hela tiden. kommer spela mer en dessa tider.

Berätta om dig själv jag är en person på 14 år, hänger mycket med kompisar, och ibland åker vi cross, jag gillar att spela och åka cross ganska mycket, jag spelar just nu BARA fivem, på multistaden, jag har typ 5 syskon, och nästan varje helg så spelar jag på multistaden, så ägnar välidgt mycket tid på multistaden. har spelat här ganska länge nu typ ett halvår, och jag vill hjälpa servern, så alla följer reglerna, tycker alla förkännar att visa 1 chans.

Vad skulle du göra om du blir staff? detta är en ny ansökan en mer utvecklad och förstående den förra skrev jag lite slarvikt. men det jag hade fokuserat på är att alla följer reglerna, så alla får en bra rp upplevelse, det jag vill är att denna sevrer ska få så mycket cred och bra rykte som möjligt, och därför vill jag hjälpa servern med att få bort trollare/lallare och gå på reports osv. och då kan jag sammarbeta med andra staffs så Multistaden får ett så bra rykte som möjligt. kommer förköka allt jag kan för att bli staff och få hjälpa multistadenoch skulle också satsat på supports/report så ingen behöver vänta. är sjut aktiv också. det jag också skulle gjort är att jag skulle speccat mycket samt speccat runt i olika scenarion så att regler följ osv. jag kommer även vara mycket i noclip och kollat runt i staden så alla sköter sig, och jag skulle även tagit support ganska mycket, jag skulle gjort så att jag skulle priorterat allting, skulle prioriterat allting så att jag hinner göra allting, kommer i princip sluta rp och BARA gjort staff arbete, för jag känner att jag spelat här på multistaden väldigt länge och jag känner ganska många här på multistaden, och denna server är en server jag verkligen vill spendera min tid på och verkligen förköka hjälpa denna server så mycket som det går. samt så skulle jag när jag är i skolan/på lektion så skulle jag fortfarande gjort staff arbete då skulle jag varit inne på forumet ganska ofta och kollat runt där osv. så jag kommer verkligen hjälpa denna server så bra som det går. och jag ´vill verkligen hjälpa denna server och vissa att jag verkligen kan hjälpa, och dom flesta vet att jag är sjukt aktiv, och skulle förkökt göra allt för att hjälpa detta fantastiska comunity. och jag går på en skola som inte har så mycket läxor osv, att vi gör det mesta i skolan, så jag har all tid i världen att hjälpa detta fantasktiska comunty, och jag är en person som gillar att sammarbeta med folk, och jag har välidgt mycket erfarenheter inom staff, jag kan typ alla commands som man ska kunna. som sagt så skulle jag gjort så mycket jag bara kan och lagt ner så sjukt mycket tid. och jag har spelat här i ett halvår och jag känner att jag lärt mig under rp:ns gång. :) och jag skulle inte vara rädd att banna kompisar om mina kompisar skulle gjort fel skulle jag fortfarande bannat. rätt ska vara rätt! vill få bort trollare/lallare
det jag skulle gjort om jag blev staff.

1. specca scenarion så allt går på ett bra sätt
2. skulle noclipat och kolla runt i staden, så allt går bra, så ingen lallar osv.
3. skulle tagit support och report också. så dom ej behöver vänta.
4. skulle vart inne på forumet typ hela tiden.
5. skulle gått på reports typ hela tiden, och slutat rp typ och Endast gjort staffarbete. för att hjälpa multistaden så myckeet jag kan
6. ni skulle fått en sjukt aktiv staff.
skulle prioriterat allt på ett väldigt bra sätt. :)
så jag skulle utvecklat detta fantastiska comunity och verkligen förkökt hjälpa det på ett bra sätt, vill verkligen hjälpa denna server, och jag har varit här i typ ett halvår och jag känner att jag verkligen vill bli något, och få va med att hjälpa servern. och på morgonen när jag är inne brukar det ej vara staffs inne då kan jag gå in och göra staff arbete osv. som sagt hade gjort allt jag kan för att förköka hjälpa denna server så gott det går. just nu är jag WL-ansvarig och servervakt och jag tycker det funkar väldigt bra. jag är även väldigt trevlig och är alltid glad. jag lovar er att jag kommer göra ett bra jobb! ge mig 1 chans bara

VDM= att man kör över någon utan anledning.
RDM= att man dödar någon utan anledning.
POWERGAMING=att man använder omenskliga krafter, eller att om man krockar ska man rp skadad och inte bara kliva ut bilen och springa.
NLR=betyder att om jag dör ska jag glömma allt som händer.
combatlogging= att man lämmnar spelet för att undvika ett scenario eller att man förlora sina grejer.
fearp= att om någon håller gun mot mig ska jag rp rädd och inte bara slå ner dom sen springa iväg.
failrp= att man ska värna om sitt liv.
copbait= att man förköker få polisens uppmärksam, och förköker få polisen efter sig.

Hur länge har du spelat på Multistaden? runt ett halvår.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? eftersom att jag vill verkligen hjälpa denna server så gott som det går. jag har spelat här ett tag och vill verkligen få hjälpa servern med staff arbete och utveckla detta comuntiy på ett bra sätt att få bort lallare/trollare, och hjälpa folk som behlöver hjälp genom att gå på reports osv. skulle verkligen försökt allt jag kan för att hjälpa multistaden. och jag har lagt ner sjukt mycket tid på denna server. lagt ner 900 timmar+ på denna server, och då har jag spelat flera timmar vaje dag, och jag vet att jag gjort lite fel jag ångrar det och vill så gärna ha en chans. vet inte vad jag ska göra för att ialafall få 1 chans! <3

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? genom att jag går på reports samt speccar runt så alla sköter sig specca scenarion så allt går som det ska och få hjälpa folk, med reports och gjort även mycket support så helt enkelt så skulle jag slutat rp och bara gjort staff arbete och få hjälpa servern med det. jag skulle bidragit med bättre rp och vissat att jag verkligen vill hjälpa servern. och jag bidrar just nu med något, jag är just nu WL-ansvarig och då bidrar jag med att hjälpa denna server att växa :) och jag vill gärna fortsätta fast jag tar ett högre steg. just nu ligger jag på ett steg och det är WL-ansvarig och nu känner jag att jag verkligen vill gå upp i nästa steg och hjälpa servern. och jag hoppas att jag verkligen för chansen!

Har du några tidigare erfarenheter? aa, min kompis hade en server innan men sen började jag på multistaden, kan alla commands man behöver, och att jag kommer lägga all min tid på multistaden. sedan så har jag varit staff på T.E.X minecraft servernar osv. och jag tycker det funkar bra och nu vill jag verkligen bli staff på denna server och vissa vad jag går för. sen äe jag WL-A och servervakt och nu vill jag gå ett steg högre och hjälpa multistaden!

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? aa, jag kan typ alla kommandon och jag älskar denna server och nu vill jag verkligen hjälpa servern, vill bara ha 1 chans egentligen. kan typ alla kommands osv. och kommer lägga ner all min tid på denna server, känner dom flesta staffsen.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? aa, absolut.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? spelar bara här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag bara vill ha 1 chans att vissa att jag verkligen kan :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.