Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad niklasson_12FN | Ansökan till Support [Dumle]

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!!Yeezy!!

Erfaren Medlem
Whitelist Ansvarig
Meddelanden
1,355
Ratings
126 1 6
Poäng
63
Thread starter #1
Användarnamn: niklasson_12FN

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? niklass0n_12FN#9933

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? tisdag: 06:00-07:30. 14:00-23:00
onsdag:06:00-08:00. 13:30- 23:30
torasdag. :06:00-07:00. 13:00-23:30.
fredag: 06:00-11:00. 13:00-23:00
på helger är jag aktiv hela tiden hela dagen/natten, kommer lägga ner så sjukt mycket tid. och discorden och formuter är jag inne på hela tiden varje dag både i skolan och på bussen osv. så jag kommer vara så sjuuukt aktiv,
dessa tider kommer varieras till mer att dessa kommer ändras till så jag har mer, men det är att jag har skola också. men kommer vara online typ hela tiden. kommer spela mer en dessa tider.

Berätta om dig själv jag är en person på 14 år som hänger mycket med kompisar och jag spelar vädligt mycket just nu, och just nu spelar jag endast fivem (multistaden) eftersom att det är det roliga spelet som jag har just nu, och att det är väldigt roligt. men annars så åker jag cross med ett par kompisar annars så rpar jag mest.

Vad skulle du göra om du blir staff? det jag hade fokuserat på är att alla följer reglerna, så alla får en bra rp upplevelse, det jag vill är att denna sevrer ska få så mycket cred och bra rykte som möjligt, och därför vill jag hjälpa servern med att få bort trollare/lallare och gå på reports samt ta väldigt mycket support. och då kan jag sammarbeta med andra staffs/support, så Multistaden får ett så bra rykte som möjligt. kommer förköka allt jag kan för att bli support och få hjälpa multistaden och skulle också satsat på supports/report så ingen behöver vänta. är sjukt aktiv också. det jag också skulle gjort är att jag skulle speccat mycket samt speccat runt i olika scenarion så att regler följ osv. jag kommer även vara mycket i noclip och kollat runt i staden så alla sköter sig, och jag skulle även tagit support ganska mycket, jag skulle gjort så att jag skulle priorterat allting, skulle prioriterat allting så att jag hinner göra allting, kommer i princip sluta rp och BARA gjort staff/support. arbete, för jag känner att jag spelat här på multistaden väldigt länge och jag känner ganska många här på multistaden, och denna server är en server jag verkligen vill spendera min tid på och verkligen förköka hjälpa denna server så mycket som det går. samt så skulle jag när jag är i skolan/på lektion så skulle jag fortfarande gjort staff arbete då skulle jag varit inne på forumet ganska ofta och kollat runt där osv. så jag kommer verkligen hjälpa denna server så bra som det går. och jag ´vill verkligen hjälpa denna server och vissa att jag verkligen kan hjälpa, och dom flesta vet att jag är sjukt aktiv, och skulle förkökt göra allt för att hjälpa detta fantastiska comunity. och jag går på en skola som inte har så mycket läxor osv, att vi gör det mesta i skolan, så jag har all tid i världen att hjälpa detta fantasktiska comunty, och jag är en person som gillar att sammarbeta med folk, och jag har välidgt mycket erfarenheter inom staff, jag kan typ alla commands som man ska kunna. som sagt så skulle jag gjort så mycket jag bara kan och lagt ner så sjukt mycket tid. och jag har spelat här i ett halvår och jag känner att jag lärt mig under rp:ns gång. :) och jag skulle inte vara rädd att banna kompisar om mina kompisar skulle gjort fel skulle jag fortfarande bannat. rätt ska vara rätt! vill få bort trollare/lallare
det jag skulle gjort om jag blev staff. jag har varit staff här forut, och jag tyckte jag gjorde ett väldigt bra jobb, bara att det var en grej som hände när jag var staff, och jag ångrar att jag lämmnade staff teamet då, och kommer aldrig göra om det. nu kommer jag VERKLIGEN satsa på multistaden. jag gjorde fel och om jag blir staff nu kommer jag visa att jag ska göra bra grejer till servern genom att hjälpa servern. för jag vill gärna hjälpa denna server och jag är verkligen ledsen för det som hänt, och jag lovar att om jag blir support nu kommer jag stanna i staff-teamet/support-teamet väldigt länge och kommer ALDRIG lämmna. jag lovar er att jag skulle gjort allt för att multistaden ska bli en så SJUKT mycket bättre server, och jag kommer BARA göra staff arbete. och få hjälpa denna fantastiska server! <3
kommer lägga ner all min tid på multistaden och energi! och förut när jag var staff gjorde jag väldigt mycket, och var väldigt aktiv! <3
jag är just nu WL-A här på multistaden, och därför bidrar jag just nu med att hjälpa servern med att få in fler/nya spelare, samt mer WL, spelare. och det är klart jag hjälper denna server! <3 mitt mål är att bli staff, och verkligen få hjälpa denna server som förut! är också ServerVakt, och jag tycker det funkar väldigt bra, och jag är berrd på att hjälpa multistaden påriktigt, alltså att jag, får bort trollare, jag har börjat tycka att det är tråkigt att är och därför tycker jag att jag har chanse nu när jag verkligen vill hjälpa multistaden och har alla tid,
snälla ge mig 1 chans till. Man kan ju säga att jag Brukar vara på Dom Platserna där det händer saker, och när jag var staff förut så gjorde jag ett väldigt bra jobb. och Multistaden är min Favorit server, jag vill verkligen hjälpa servern! tycker det börjar bli lite tråkigt att rp så vill därför vill jag hjälpa denna server med att få bort trollare, samt lära dom som gör fel. ;)

1. specca stora scenarion så alla sköter sig, och alla regler följs.

2. skulle noclipat och kolla runt i staden, så allt går bra, så ingen lallar, och hålla koll i staden.

3. skulle tagit REPORT samt SUPPORTS hela tiden, så ingen behöver vänta, och så alla får sin hjälp.

4. skulle vart inne på forumet och discord 24/7 hela tiden, samt i skolan.

5. skulle gått på reports typ hela tiden, och slutat rp typ och Endast gjort staffarbete. för att hjälpa multistaden så mycket jag kan

6. ni skulle fått en sjukt aktiv staff.

7. skulle gjort allt jag kan för multistaden! <3

VDM= att man kör över någon utan anledning.
RDM= att man dödar någon utan anledning.
POWERGAMING=att man använder omenskliga krafter, eller att om man krockar ska man rp skadad och inte bara kliva ut bilen och springa.
NLR=betyder att om jag dör ska jag glömma allt som händer.
combatlogging= att man lämmnar spelet för att undvika ett scenario eller att man förlora sina grejer.
fearp= att om någon håller gun mot mig ska jag rp rädd och inte bara slå ner dom sen springa iväg.
failrp= att man ska värna om sitt liv.
copbait= att man förköker få polisens uppmärksam, och förköker få polisen efter sig.
suntfönuft= att man ska rp lite som IRL, man kör inte 200 i staden och skippar massa rödljus. T.E.X

Hur länge har du spelat på Multistaden? typ ett halvår. och jag älskar denna server exakt lika mycket jag gjorde som när jag joinade servern ;)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? eftersom att jag vill verkligen hjälpa denna server så gott som det går. jag har spelat här ett tag och vill verkligen få hjälpa servern med staff/support arbete och utveckla detta comuntiy på ett bra sätt att få bort lallare/trollare, och hjälpa folk som behlöver hjälp genom att gå på reports jag skulle också tagit support typ hela tiden. eftersom jag älskar verkligen denna server . skulle verkligen försökt allt jag kan för att hjälpa multistaden. och jag har lagt ner sjukt mycket tid på denna server. lagt ner 1,7k timmar+ på denna server, och då har jag spelat flera timmar vaje dag, och jag vet att jag gjort lite fel jag ångrar det och vill så gärna ha en chans. vet inte vad jag ska göra för att ialafall få 1 till chans! <3 lovar er att jag kommer göra ALLT jag kan för denna fantastiska server!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? kommer hjälpa alla i support, samt ingame, jag kommer verkligen göra allt jag kan för multistaden! kommer lära folk så dom inte gör om sina misstag, och kommer även hjälpa nya spelare, som kanske inte kan regler eller hur man spelar, då är det självklart att jag hjälper till! jag kommer även vara en trevlig support som är så sjukt aktiv. jag kommer som sagt göra ALLT jag kan för multistaden <3. Kommer banna alla lallare som håller på och förstör för oss i multistaden. så jag tror jag defenetivt kunnat hjälpt multistaden! så jag tror att jag skulle kunna lyckas få multistaden till en bättre rp nivå.

Har du några tidigare erfarenheter? absolut. jag har varit staff här förut på denna fantastiska server, och jag tyckte det gick väldigt bra. jag har varit staff på Minecraft servrar förut, så jag har en del erfarenheter. samt varit staff i discord servrar osv,

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? väldigt goda, eftersom jag varit staff här innan. skriver några

/kick ID Anledning= då sparkar du ut någon från servern!

/bring ID

/goto ID

/tpm då teleportar du till din marker.

/Sqlunban steamnamn= då unbunar du.

/sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID

/sqlbanoffline när du bannar offline.

/setjob [ID] då ger du dig jobb.

/tp teleportar till dina kodinater.

/car spawnar du fram T.E.X em bil.

/spec id då specar du.

/noclip = det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? absolut.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar INTE på en annan server. endast multi.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.