Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Olof Andersson | Whitelist ansökning [niklasson_12FN/Erkan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Olof Andersson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198814132715/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leo Jonsson#9605

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Olof Andersson och han är 180 cm lång och han har bott med sin mamma hela sitt liv. när han var liten så skulle han börja skolan men eftersom att han har en utländsk barkund så blev han mobbad. så när han började i 1 an så träffade han sin bästa kompis men sen så när dem blev äldre så började dem sno cyklar och göra små personrån. sen så när han började bli äldre så började det med att sälja droger dem började med en lite verksamhet som dem kallade för loyal to fammilia och nu försöker dem göra sig större och större i stan

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad på denna server för jag gillar den, jag har spelat på den förut, men då började skolan och då hann jag inte riktigt med att spela och gå i skolan samtidigt. Detta är en riktigt bra server det är den ända servern jag skulle kunna tänka mig att spela på. Som sagt jag respekterar om ni nekar mig och väljer någon annan, det finns många bra spelare som förtjänar att spela på denna servern mycket mer än mig men jag skulle bli så glad om ni väljer mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att då kan jag välja mellan fler jobb t.ex gå med i gäng och då har man alltid något att göra

Hur många timmar har du på FiveM? 400

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta multistaden när jag satt och spela med min kompis och vi ville ha en svensk stor server och då hitta vi multistaden. Vi fastna direkt och satt uppe hur länge som helst.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope har aldrig blivit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar RSM men kmr nog byta till eran på fulltid om jag blir whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.