Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Olof Palme | Ansökan till Support [Eprox]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
110
Ratings
7 1 1
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: Olof Palme

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Mexicanista#8345

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mitt ungefära schema:
Vardagar (Om skola) - Kl 16.30 till 21.00 ungefär
Vardagar (Om lov) - Som helgerna
Helgerna - När jag vaknar tills exakt när jag vill. Ungefär 11.00 till 3-5 på natten
Spelar väldigt mycket på denna servern

Berätta om dig själv Jag är en kille som lever i Skåne som är 14 år gammal och fyller snart 15. Jag är mogen och tycker att jag själv brukar ta bra beslut samt så är jag alltid opartisk och lyssnar på båda sidor innan jag gör ett beslut. Detta har jag fått t.ex från när något hänt i mitt gäng och dem sätter mig som att lyssna. Då brukar jag ta beslut och gillar att alla ska ha det likadant och så bra som möjligt. Trevlig och glad person samt gillar jag att hjälpa andra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpt så många jag kunnat under kvällarna och massa sånt. Jag hade tagit hand om saker folk behöver hjälp med tillsammans med andra staffs och sen kommit fram till beslut. Jag skulle också suttit uppe länge på kvällarna då jag brukar vara online längre än vissa staffs är och när det inte är många staffs inne på kvällen så tänker jag att jag då kan hjälpa alla som behöver hjälp med saker på kvällarna osv. Jag hade kommit fram med rättvisa beslut till båda sidorna och sätt till att båda sidorna om det gjorts fel på båda att de fått sina straff.

Jag skulle kolla på allas bevis och vad dem säger och lyssnat på bådas sidor och sedan kommit fram med en annan staff om vad straffet ska bli för de olika personerna och vad vi ska göra osv. När man ger någon en ban så ska man även göra lite saker. Detta är de saker man gör om man ska banna någon:
-Om de har WL så tar man den och ger de indragen WL
-Har de SV så tar man de och ger dem indragen SV
-Man ger dem avstängd rollen.
-Man bannar de in game
-Man får inte ge varning och ban.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden 883,9 h då de mesta jag spelat FiveM ligger på just Multistaden eftersom det är en av de bästa servrarna jag spelat på enligt mig.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag tänkte att jag skulle vilja bli support på just multistaden eftersom jag spelat på servern så länge nu och gjort det mesta. Det ända jag inte riktigt försökt är att vara just inom det fantastiska staff teamet på multistaden som jag verkligen vill pröva. Så jag tänkte att ska ta det ett steg längre från servervakt och nu bli support. Jag vill att alla ska ha det rättvist och hjälpa folk som brukar sitta i support sent på kvällarna men inte får hjälp.

Jag känner att jag vill börja full tid inom staff arbete och satsa från botten som support upp till Admin osv och verkligen vara kvar länge och alltid göra mitt bästa som staff och hjälpa spelare .

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna hjälpa och bidra till att hjälpa multistaden med att ge Multistaden lite mer hjälp så att staffs behöver mindre tyngd över deras axlar. Jag skulle hjälp så många jag kunnat och suttit i support det mesta av min tid som jag kunnat. Jag skulle även suttit där sent på kvällarna på helger när inte alls många får hjälp för det är lite lite staffs inne vid den tiden vilket hade fyllt en liten lucka och hjälpt vissa med deras problem under kvällarna.

Samt tror jag att jag skulle kunna bidra väldigt mycket att hjälpa till i supports just av anledningen jag har jobbat inom väldigt många jobb här. Jag har varit kriminell, polis och chefer på företag och vet hur rp:en ska se ut där och vad som är rätt och fel osv och kan då relatera osv mycket med spelarna som behöver hjälp inom de olika yrkena och vet då enklare vilka som gjort rätt och fel osv. Detta är ju bra eftersom ibland när man sitter i support och pratar säger staffsen att de inte varit inom kriminell rp förut och inte vet hur det går till så mycket och då om man har någon som vet hur det går till och vad som är rätt och allt det här så blir det mycket enklare att hjälpa folk som har stora scenarion och hjälpa båda sidor och allt sånt osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja lite grann. Jag har tidigare varit Servervakt vilket tyvärr blev indraget då jag råkade göra ett fel inom rp:n som jag ångrar mig över. Men över hela den tiden jag varit det så har jag lärt mig att folk ofta behöver hjälp och sett hur mycket kaos det kan finnas ibland och hur många som kan behöva hjälp. Jag kickade många då och satt i support och anmälde dem och hjälpte med servern och höll på massa för att stötta servern och tog och kickade alla som inte kunde rp:a osv. Jag höll koll på det jag kunde som SV och gjorde mitt bästa då jag anser att jag vill ha ett så bra multistaden som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kommandos jag vet:
/noclip
/dv car
/bring (id)
/goto (id)
/tpm
/revive (id)
/sqlban (id) (Anledning)
/givemoney (id)
/giveitem (id)
/spawnvehicle (bil)
/setjob (id)
/sqlbanoffline (steam) (Anledning)
/spec (id)
/kick (id) (Anledning)
/freeze id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag tar kritiken jag får och tar det vidare så jag kan förbättras och inte göra om det misstaget mer och alltid försöker förbättra mig om jag kan och göra mitt bästa. Jag lyssnar på vad folk säger och gör alltid mitt bästa.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server förutom Multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte riktigt

Senast ändrad:
Meddelanden
110
Ratings
7 1 1
Poäng
18
Thread starter #10
Jag undrar vad det va du inte tyckte va bra i min ansökan. Jag vill ta din kritik och lära mig av den så jag kan bli bättre nästa gång och förbättra mitt skrivande av ansökningar osv. Så skriv jätte gärna en anledning så blir jag glad och lär mig av det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.