Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad omarzantout | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omarzantout

Aktiv Medlem
Meddelanden
160
Ratings
7
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Vad heter du på discord? omarzantout

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla tider på sommar lovet men på skoldagar 16.30-22.30 helger när jag vill men jag brukar vara ute med kompisar och kusiner ibland

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff skulle jag speccat runt och kollat om folk rpar bra jag skulle även hjälpt folk på discord. Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa folk och för att jag vill att folk ska vara snälla mot varandra. Jag vill bli staff för att hjälpa servern att få bort alla moddare/hacker. Jag skulle också kollat på discorden om någon behöver hjälp då skulle jag hjälpa dem. Jag vill inte se någon lalla runt utan jag vill ha ett seriöst rp i servern inte att någon bara går och slåss utan andledning. Jag skulle vilja använda all min tid för att ta hand om servern och fokusera på servern. Jag skulle noclipa runt och kollat hur det är satt inte det finns några moddare/hacker inne i servern. Jag skulle låta admin sr admin ägare del ägare ta det lungt och låta dem ta paus och om dem behöver hjälp finns jag för dem. Jag vill inte ha folk som lallar asså jag vill lära dem en läxa om dem lallar jag skulle ha gett dem en chans om dem bara fortsätter skulle jag ha bannat dem men först skulle jag ha kickat dem. Om jag ska afk typ skulle jag vara aktiv i telefonen för att jag älskar att hjälpa folk och för att jag vill att flk ska få hjälp. om någon har tappat sin pistol och satte sig i väntar på support och jag frågar har du video bevis om han säger ja säger jag visa datum och om det var idag säger vi kommer jag ge han men om det var ett gammal video bevis skulle jag ej ha gett han den om det var idag säger vi och han visar hur och allt asså om det var en bra video bevis skulle jag ha gett han.
Jag skulle rpa mycket bättre än vad jag gör just nu jag skulle ha hjälpt alla som behöver till exempel ägaren om han säger kan du ta det här för att jag ska äta eller ska ta en paus då kan jag ta det. Jag skulle ha låtit sr.admin ta paus när dem behöver och ägare Philip också. Om någon vill ta en whaitlist ansökan och han som ska ta det kan inte för att hans mamma eller pappa behöver han eller han ska dra. Om någon behöver hjälp och staffen vet inte hur man gör kan jag ta det med personen. Och jag skulle ha hjälpt servern mitt bästa

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jätte bra men jag har varit en ägare men jag sa upp mig och ville fokusera här istället. Men jag är ägare på en server om ni vill kan jag säga upp mig

Har du några tidigare erfarenheter? ja hawk revinge svenska staden svenska natten multistaden och uppsala.

Vad kan du om skripts? tyvärr inget men om ni vill kan jag lära mig vad det är.

Varför vill du bli staff? För att jag vill få bort på alla moddare och hacker så att det blir ett seriöst rp. Jag älskar att hjälpa folk. Jag vill bli staff för att jag rpar seriöst och jag har många tidigare erfarenheten och jag gillar inte när folk lallar runt nej utan jag gillar när folk följer regler och jag vill att folk ska vara snälla mot varandra. Om någon typ slår någon och dödar personen då kickar jag han men om han har dödat flera personer då bannar jag han och revivar personerna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelade på svenska natten för länge sedan men inte längre för att då visste jag inget om multistaden. Och om jag inte blir staff här så kommer jag aldrig sluta multistaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? jag förstår

Senast ändrad:

latchoman

Admin
Personalmedlem
Admin
WL-Ansvarig
Meddelanden
344
Ratings
51 1 1
Poäng
28
Staff #18
Omar du har varit staff tidigare, vid flera tillfällen med du har ej följt staff riktlinjerna. Hur ser du på detta nu?

omarzantout

Aktiv Medlem
Meddelanden
160
Ratings
7
Poäng
18
Thread starter #19
Omar du har varit staff tidigare, vid flera tillfällen med du har ej följt staff riktlinjerna. Hur ser du på detta nu?
Hej latchoman ja det gjorde jag men jag lovar att aldrig göra det igen jag hoppas att ni kan ge mig en till chans

Meddelanden
88
Ratings
7
Poäng
8
Du har tidigare varit staff och blivit demotad och de,t var ju en ganska bra anledning till din demote också så tror tyvärr att dina chanser är ganska låga till att komma tillbaka till staffteamet.

Mvh, Alex

Status
Ej öppet för ytterligare svar.