Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Omittoo | Ban överklagan [Kevin756756]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: Omittoo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/omittoo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Omittoo

Vad är din discord tagg? Omittoo#9267

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? F9 Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde F9 för att skipa animationen när jag plockade Heroin blommer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde F9 för att plocka poppy blommer snabbare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban. Jag visste dock inte att man inte fick göra de då jag blev tipsad att man kunde göra de utav en annan spelare. Nu i efterhand så känner jag mig lite dum att jag inte kollade up de. Men det är lätt att vara efterklok.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat vara mer varsam och inte lita på vad alla säger. Hadde kunnat kollat up de antingen i reglerna eller suttit i support på discord och kollat up de med en mod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska inte lita på allt och alla och att inte F9 Abuse. Kommer inte använde de någe mera då jag vet nu att de inte är tillåtet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.