Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Onief | Ban överklagan [Pilot]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Onief

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Kalashnikov_Mannen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kalashnikov_Mannen

Vad är din discord tagg? Onief #5808

Vem var det som bannade dig? Pilot

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: OOC i Twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag skrev att det inte fanns några sjukvårdare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på serven och skulle fixa lite pengar så jag skulle kunna köpa min första bil och då var jag på väg att hämta min slaktar lastbil och då ramlade jag och dog och då frågade jag i Twitter om det fanns någon sjukvårdare för jag blev irriterad för jag ville köpa min bil. Jag ångrar verkligen att jag skrev det för det finns så många saker att göra på serven och många bilar och det är så roligt att spela på serven.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt eget fel för jag hade inte riktigt koll på alla regler till serven.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skulle ha läst alla regler och följt dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst alla regler och tagit det lugnt och väntat på att jag skulle respawna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska följa alla regler och inte klaga och att jag har förstått att sjukvården har mycket att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.