Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Oscarr | Ansökan till servervakt [Mendion]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
86
Ratings
13
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Oscarr

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Vad heter du på discord? de ozzy#9391

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar minst 4+ timmar per dag. Samt på helger 7+ timmar per dag. Jag brukar spela på Tisdag och torsdag lite mindre men bara en 1 timme ungefär pga thaiboxnings träning.

Varför ska just du bli servervakt? Skulle vilja hjälp till med server och först börja med detta och sedan när jag känner för det kanske hoppa upp ett steg. Varför jag just ksa bli är för att jag även har erfarenheter som staff på några andra servrar. Har dock nu hoppat av som staff på den servern och vill rpa och köra fullt på denna server. Jag tycker att jag kan hantera stressiga situation om det skulle vara något samt abusar INTE. Jag vet även vad jag håller på med!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern. Eftersom att jag får spela på servern och ha roligt så kan jag även dela med mig mina kunskaper och hjälpa till servern som ett tack! Jag vill va det då det kan bli lite knasigt ibland mellan vissa och det kan jag hantera mig bra. Jag vill även bli detta för att vissa säger att dom inte får hjälp och jag vill alltid hjälpa och vill folks bästa!

Är du whitelistad på serven? Ja, det är jag

Har du varit bannad på serven förut? 1 gång men har lärt mig av misstaget och det var en liten grej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Denna servern satsar jag pÅ!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.