Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd osp41 | Whitelist ansökning [Niklass0n_12FN]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: osp41

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198259877432

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? osp41#9516

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 1995

Berätta om din karaktär. Oskar Stolpe är uppfödd i ett vanligt hushåll, i en vanlig familj. Men allt det ändrades på bara några dagar när han var ett offer på ett beväpnat rån i hans egna bostad. Båda hans föräldrar omkom under skottavlossningen med rånarna. Han och hans brorsa han dock fly från huset, innan de också blev utsatta av elden. Efter det flyttades han och hans brorsa bland olika foster familjer. Från och med den punkten i hans liv, har han alltid velat bli polis. För att kunna förhindra att sånt händer, bara allmänt göra samhället tryggare och möjligtvis hitta rånarna som förändrade hans liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer även själv bidra med så seriös rp som jag kan. Jag är ute efter att göra roliga scenarion och är inte rädd för att förlora scenarion om de är bra uppbyggda och roliga. Jag har bra koll på reglerna och försöker förhålla mig till dem så gott som möjligt. Jag kan utvidga polismyndighetens resurser.(eftersom jag tänkte ansöka dit). Jag har spelat på över ett tiotal olika servrar så jag han en ganska så bredd blick i hur olika personer rp:ar. Sammanfattningsvis så vill jag upprätthålla eller kanske till och med förbättra polismyndighetens RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Är intresserad på att köra på en hög populerad server med seriös rp, där det går att bygga upp scenarion näst intill hela tiden. Så att man alltid har något att göra. Det är nog främst det jag är ute efter.

Hur många timmar har du på FiveM? 1090 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom server list men även genom en kompis som nu är anställd inom poliskåren.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna server en gång tidigare. (det var i början av min rp (karriär eller vad man säger) och har tagit åt mig av misstaget jag gjorde då och kommer att förbättra mig nu)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället, nej. Jag är ute efter en ny med bra rp och kände att Multistaden kanske passar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.