Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd PhilipSaurusRex | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: PhilipSaurusRex

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198359501539/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? PhilipSaurusRex#8867

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 30 årig kille som har tagit fel väg i livet och försöker fixa det. Hemlös och kämpande med sorgen i halsen. Hans dotter har gått bort och Hans tjej lämna han vilket ledde han till drogmissbruk och alkohol problem. Han kom precis ut från Behandlingshem och försöker skaffa jobb och ett hem med tak. Han försöker hitta intressen men svårt när han dricker och dämpar känslorna med narkotika. Han gillar att gå till en psykolog som han kan prata ut till.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med en seriös karaktär med realistiska egenskaper och kommer inte döda eller sno bilar bara för att det är kul. Jag vill även kunna ha en plats där man kan köra RP utan att någon eller några förstör genom att döda en utan anledning eller liknande.

Jag kommer vara aktiv och vill hjälpa till att multistaden blir ett större community

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känns som en härlig och en seriös server och kommer försöka vara så aktiv som möjligt

Hur många timmar har du på FiveM? 8+

Hur hittade du Multistaden? Genom att kolla svenska Rp servrar och den här känns som en bra seriös RP

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på alla möjliga servrar försöker hitta en fast Rp soom man kan köra mycket

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.