Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Pubis | Ban överklagan [Abdi]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Pubis

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198369115640/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pubis

Vad är din discord tagg? Pubbis#0203

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss i gz och kör moped

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille i gz och körde moped

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog en kille för att han sa att jag var en skitunge och jag hade ingen aning om att det var green zone och jag körde moped tillsammans med min kompis som också rpar som barn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel men hade ingen aning varken om att det var gz eller att barn inte får köra moped.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad för powergaming och suntförnuft och jag har lärt mig att använda mer RP i scenarion och att försöka RPa situationer istället för att powergamea som tex när jag skulle flytta på en tjänstebil för den låg upp och ned så behövde flytta på den för att min kollega skulle kunna ta ut sin bil. Jag puttade då iväg den bilen och blev avstängd för powergaming. Jag lyckades ta lärdom av den avstängningen genom att RPa mer i såna händelser och istället för att använda powergaming så ska jag försöka RPa ut det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade defenitivt kunnat göra något annorlunda genom att inte slå killen trots att han var otrevlig och cyklat istället för att köra moped, jag hade dock ingen aning om att man inte fick slåss där och att barn inte fick köra moped.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har nu lärt mig att det är greenzone på parkeringen och att barn inte får köra mopeder. Till nästa gång kommer jag veta om detta och där med RPa bättre på servern och göra det roligare för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Abdi

Sr.Admin
Personalmedlem
Sr.Admin
Huvudansvarig Jobb
Meddelanden
540
Ratings
42 1
Poäng
28
Admin #2
Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.