Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

RödaLacket | Ansök till whitelist ansvarig

Meddelanden
30
Poäng
6
Thread starter #1
Användarnamn: RödaLacket

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Hur gammal är du? (2006-10-01) 13 år

Vad heter du på discord? RödaLacket#2264

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? När jag har tid minnst 2 gånger om dagen, Jag kommer försöka kolla en gång i timmen men om jag är i ett scenario så kommer jag vänta tills scenarioär slut och sen kolla. Jag kommer också kolla när jag är iväg då kommar jag använda discord i mobilen.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är mycket aktiv på discorden jag har discord uppe hela tiden även om jag tex ser film eller inte kör fivem. Även när jag inte är hemma så kollar jag discord ganska ofta.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill hjälpa till för om philip sätter på whitelist då kommer många att göra whitelist ansökan och då kan jag hjälpa till så att det inte blir lika stressigt. Jag vill även bli det för att folk inte ska behöva vänta så länga på att få ett svar. För om philip sätter på wh så kommer det vara väldigt många som vill få wh, och då skulle jag vilja hjälpa för det kommer vara svårt om det är för måmga som skickar ansökningar.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag kommer vara mycket akriv och kolla så åfta jag kan jag kommer försöka kolla minnst en gång i timmen det beror på hur många det är som gör wh ansökningar. om det är många som jag då kommer jag sluta spela och börja läsa ansökningar tills jag har gjort några stycken. även om jag är iväg så kommer jag kolla och läsa ansökningar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på multistaden för att jag tycket det är en bra server.

Senast ändrad: