Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd RödaLacket | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RödaLacket

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
57
Poäng
6
Thread starter Staff #1
Användarnamn: RödaLacket

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? RödaLacket#2264

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela 11 på morgonen till 1 på natten. Ibland brukar jag köra längre.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle svara på reports och noclipa, Om det inte är några reports och jag inte hittar någon som bryter mot några regler så skulle jag bara rpa tills jag får reports eller tills jag ser någon som bryter mot regler. Om jag får en reports att någon tex failrpar så skulle jag noclipa så att dem inte ser mig och vänta tills jag ser att dem bryter mot regler eller så pratar jag med honom som gjorde reporten och frågat han om han hade bevis och om han hade det så skulle jag banna han. Jag skulle också ressa folk när dem spawnar död för det händer mig ganska ofta. Om jag blir staff så kommer jag noclipa mycket och säga till så att ingen bryter mot reglerna för just nu är jag servervakt och jag måste kicka många som skulle fått en ban, Jag vill mindska rdmare och vdmare.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har inte varit staff på en fivem server men jag är servervakt och jag har varit staff på en vänns minecraft server.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenheter inom rp för jag har rpat mycket och jag är servervakt så jag kan lite commands.

Vad kan du om skripts? Jag kan tyävrr ingenting om skripts men jag är villig att lära mig om det krävs.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill göra så att multistaden får bättre rp och hjälpa folk om dem blir rdmade eller vdmade. Jag vill även bli staff för att när man är servervakt så får man inte gå på reports och jag tycker det hade varit kul att hjälpa multistaden och dem som spelar på den. En anledning varför jag vill bli staff är för att jag ser många som rdmar och vdmar och jag är servervakt så jag kan bara kicka dem och då lär dem inte sig men om man bannar dem i typ en vecka så lär dem sig vad dem gjorde fel och då kanske dem slutar att bryta mot regler. Om jag ser någon rdma så kommer jag prata med dem innan jag bannar dem jag kommer att säga vad dem gjorde fel så dem inte gör det igen och efter det så bannar jag han.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på multistaden för jag tycket att det är en bra server =)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja jag förstår 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.