Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd R7K1NG | Ban överklagan [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Ratings
2
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: R7K1NG

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178082631/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: R7K1NG

Vad är din discord tagg? R7K1NG#4149

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: F9 abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dåligt beteende, visste dock inte att man inte fick de :/

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två polare var och plocka blommor med f9 för att plocka upp snabbare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel och admin gjorde helt rätt. Försökte förklara för honom att jag inte visste, och bad om ursäkt. Han förstod men sa att han fick lov att banna mig ändå, och det tyckte jag var helt okej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad i samband med ddos, men det var ett missförstånd. Har tagit stor lärdom av det och ångrar att jag gjorde det. Har även sagt ursäkta till den spelaren som jag sa det till och han och jag brukar spela tillsammans nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte använda f9 och att läsa igenom reglerna väldigt noggrant, vilket jag har gjort nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda f9 samt att läsa reglerna noggrant. Hoppas ni förstår min situation och att jag kan få ta del av eran server igen då det är en väldigt rolig server som jag kan hjälpa till att sprida glädje på. Mvh Axel :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.