Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Rallan_ | Whitelist ansökning [Niklasson_12FN/Erkan o Hezus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Rallan_

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rallan_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmus #7837

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonkan Lui och är 19 år gammal.Som barn så var han väldigt stökig och aggressiv,detta ledde till att han fick byta skola 4 gånger på grund av hur han betedde sig.
Detta gjorde hans föräldrar väldigt rädda och osäkra om Jonkan skulle klara sig när han växte upp. Jonkan fortsatte med sina odåd ända till en dag då han träffade sina kusiner Lucas och Marcus Lui. Det var på en sommar då de alla inte var särskilt gamla. Lucas och Marcus hade hört om hur Jonkan hade det och hur allmänt stökig han var. Både Lucas och Marcus var väldigt smarta för sin ålder och bestämde sig för att lära Jonkan hur man beter sig och hur man tjänar in snabba pengar som man kan försörja sig på. Det tog sin tid men till slut så hade Jonkan lärt sig hur man betedde sig runt folk och hur man tjänar pengar. Jonkan valde att verkligen satsa på skolan och verkligen försöka sitt hårdaste för att kunna komma in på ekonomilinjen på ett ganska fint gymnasium inte så långt bort från deras hus. Hans plan med att börja plugga som bara den gick åt skogen i början men det började gå bättre och bättre för Jonkan i skolan till slut. Efter ett tag så var det dags att få reda på sina slutbetyg. Jonkan hade väntat på den dagen i flera månader. Till slut så får han ett brev från sin skola där det står att han hade B i allting. Detta gjorde Jonkan och hans föräldrar väldigt glada. Men det var inte klart än. Han behövde fortfarande söka till gymnasiet han ville komma in på. Han sökte in med sina meritpoäng och han väntade spänt. Ett tag senare så fick han ett mail från skolan där det stod att han kom in på skolan. Flera jobbiga och mentalt slitade år senare så var han klar med gymnasiet. Han hade träffat massa nya kompisar på sitt gymnasium vilket inte var så svårt för Jonkan då han är väldigt social. Dessa nya kompisar hette Robert och Anders. Kompisarna inspirerade Jonkan att skapa ett eget företag och helt enkelt bli en affärsman som sålde saker åt folk. Företaget han skapade hette
“UknowisellitAll” Med sina år på gymnasiet så lärde han sig hur man blev en fin och bra affärsman. Hans företag blev anställda av massa olika stora och små företag. Men det största som anställde “UknowisellitAll” var Adidas som ville att han skulle gå runt och sälja deras nya produktserie. Detta lyckades han så klart bra med och han lärde känna folket på Adidas väldigt väl. Det såg ut som allting gick superbra för Jonkan ända tills en dag då han hade fått ett nytt företag som han skulle börja sälja för. Detta var Jonkan väldigt exalterad för då han precis hade flyttat till Italien och han skulle få sin första klient där. Först så verkade stället han skulle in på väldigt fint och lyxigt och han började hoppas på att han skulle får kanske lite extra betalt eftersom han trodde att de var väldigt rika. Helt plötsligt så kommer det in två män i helt svarta kläder och säger till Jonkan - Följ med här. Det är då han börjar tänka att det verkar lite sketchy. Det är då han blir tagen till en svart mörk gränd. I slutet av gränden så står det fler män i svarta kläder. Helt plötsligt så hör han en mörk ganska gammal röst säga - Welcome to the italian mafia. Det är där han är fast nu. Han har ett kontrakt med den italienska maffian om att han ska sälja droger och andra olagliga saker åt dem. Sen vet jag inte hur hans historia fortsätter men det får vi la se

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan bidra till rikigt bra scenarion och är erfaren inom rp och jag har spelat och drivit en annan server vid namn fjället rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt så har jag spelat på en annan server innan och nu har jag fått gnistan tillbaka och så såg jag att denna server var rätt aktiv då tänkte jag testa.

Hur många timmar har du på FiveM? inte helt säker för det kontot jag spela på innan har jag tappat lösen till men starx över 600 timmar mins jag

Hur hittade du Multistaden? Trackyserver

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? japp på denna server därför jags skriver ansökan igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

!!Yeezy!!

Erfaren Medlem
Whitelist Ansvarig
Meddelanden
1,355
Ratings
126 1 6
Poäng
63
jag tycker denna ansökan ser bra ut, dock är den bristlig på vissa pungter, men jag vill se vad du presterar på en muntlig intervju!
Vidare till Muntlig intervju.

Erkan

Support
Support
Meddelanden
282
Ratings
12 1
Poäng
18
MYCKET bra ansökan, godkänd till intervju , men jag skulle vilja att du vid intervjun utvecklar lite varför du ska bli och varför du vill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.