Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd RoXx. | Ban överklagan [Edde]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RoXx.

Erfaren Medlem
Meddelanden
874
Ratings
310 1 7
Poäng
63
Thread starter #1
Användarnamn: RoXx.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var RoXx. (Inklusive punkt i slutet på namnet)

Vad är din discord tagg? RoXx. #7777

Vem var det som bannade dig? Edde.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SV Abuse samt FailRP (hör ihop samman) ungefär bannad klockan 16.00.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från mitt personliga perspektiv så tror jag att Edde valde att placera en avstängning på mig då jag hade åstadkommit en grov abuse som staffs och jag själv såg oerhört allvarligt på i just denna situation, nämligen att återuppliva under ett pågående scenario. Vi hade ingen aning om att det var någon allians som var i farten under scenariot och det låg till på det sättet. Han som vi startade upp en biljakt med körde raskt upp på ett berg och då valde vi att åka efter, därefter blir han dödad då det blev en skottlossning mellan oss tre individer. Leon min kompanjon blir nedskjuten av personen som vi jagade men blir därefter nedskjuten inom kort tid, därefter ber Leon mig att ressa honom men jag bestämmer mig istället att springa fram till hans kropp och RPa på det snyggt och prydligt sedan återuppliva. Jag kunde inte tänka riktigt klart under scenariots gång då det var en del adrenalin involverat också men jag ångrar mig självfallet det jag gjorde och jag inser mina misstag jag begick under scenariots gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ingen aning om att det var någon allians som var i farten under scenariot och det låg till på det sättet. Han som vi startade upp en biljakt med körde raskt upp på ett berg och då valde vi att åka efter, därefter blir han dödad då det blev en skottlossning mellan oss tre individer. Leon min kompanjon blir nedskjuten av personen som vi jagade men blir därefter nedskjuten inom kort tid, därefter ber Leon mig att ressa honom men jag bestämmer mig istället att springa fram till hans kropp och RPa på det snyggt och prydligt sedan återuppliva. Jag kunde inte tänka riktigt klart under scenariots gång då det var en del adrenalin involverat också, sedan blir vi tillkallade till support där staffsen berättar vilka fel alla begick under scenariots gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker definitivt att det var en rätt placerad avstängning och att staffen Edde gjorde ett helt rätt agerande i att banna mig och även placera en cooldown på mig. Jag har absolut inget emot hans beslut och det var helt giltigt från min sida då jag inser mina fel jag begick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som sagt tidigare blivit bannad för Powergaming, FailRP, FearRP, etc. Jag förstår nu i efterhand alla mina tidigare avstängningar från servern och att dessa avstängningar inte kommer att upprepas och jag tycker även att jag har tagit lärdom av mina tidigare avstängningar av dessa då jag har blivit avstängd av dessa saker för mycket mycket länge sedan därmed förstår jag mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att ta honom till sjukhuset, kanske eventuellt till Lars eller om det finns någon annan sjukvårdare som kan hjälpa till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:

RoXx.

Erfaren Medlem
Meddelanden
874
Ratings
310 1 7
Poäng
63
Thread starter #2
Edde observera att du kan godkänna min överklagan från och med klockan 8.00 på morgonen om du skulle vilja alternativt neka. Jag skickar ut den nu då jag inte kan spara den någonstans.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.