Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd RoXx. | Whitelist ansökning [niklasson_12FN/Erkan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RoXx.

Erfaren Medlem
Meddelanden
872
Ratings
310 1 7
Poäng
63
Thread starter #1
Användarnamn: RoXx.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? RoXx.#7777

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Berg och är en oerhört trevlig person. Han hittade plats på Multistaden men bestämde senare att utforska nya städer. Kevin Berg är betydligt mycket längre än alla andra. Han toppar 199 cm och väger 78 kg. Kevin har alltid gillat att stå på den lagliga sidan och inte den kriminella. Hans stora dröm är att främst bli en polisman och har studerat dag in och dag ut för att slutligen kunna ta sin muntliga intervju inne på rikspolischefens kontor. Kevin Berg hade en tuff uppväxt och blev mobbad som liten men är framgångsrik man vid detta tillfälle. Kevins föräldrar lever än idag och idag är Kevin 21 år gammal. Som liten har han alltid gillat att stå upp för sig själv och klarade mobbningen från högstadiet till gymnasiet. Kevin har hittat hem i Multistaden och är väldigt intresserad att få utforska den stora världen där.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att just jag skall bli whitelistad då jag är en oerhört mogen individ som vill allas bästa. Jag har tidigare varit whitelistad här på Multistaden men den blev indragen då jag tyvärr blev bannad. Jag kan bidra med bra, roliga och långa scenarion samt att bidrar med till att följa serverns regler något ordentligt bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom att jag är mycket erfaren inom serverns regler, serverregler och grundregler som existerar. Jag tycker att jag kan fullfölja dom till punkt och pricka, och jag vill bli en del av Multistadens community.

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden i server browsern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, absolut inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.