Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd rustyninja | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    4
  • Poll closed .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
147
Ratings
14
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: rustyninja

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Papa Smurf#7918

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4-6 på helgerna 7-9

Vad skulle du göra om du blir staff?
Jag skulle tagit så många reports som jag kan och hjälpa så många som möjligt i support! För jag ser att det är ofta folk som behöver hjälp och inte får hjälp så snabbt och om jag blir staff så kommer så många jag bara hinner få hjälp med det dem undrar så hjälper jag även andra staff ifall dem har många ärenden ingame och i verkligheten att lösa
jag skulle svara på så många reports ingame som jag kan och sen är jag redan väldigt aktiv på forumet jag är även aktiv i skolan på discord men om jag blir staff så kommer jag såklart bli ännu mer aktiv i dc.
Om jag lyckligvits skulle få en chans som staff skulle jag aldrig misslycka er
Den tiden jag lägger på roleplay på servern skulle vara lite mindre på grund av att jag måste ta massa support och reports ingame men jag skulle även fortsätta rpa men det blir ju inte lika mycket som förr men jag kommer ungefär hela tiden ta reports och hjälpa alla i support och svara pm väldigt snabbt
Och jag står inte på någons sida eller vad man ska säja för att jag utgår från bevisen och jag skulle aldrig stå på någons sida utan bevis som t.e.x bara säjer han sköt mig utan anledning medans den andra har bevis men jag har fortfarande respekt för alla i ärendet. Jag skulle även gå på lite mindre saker som folk som ramlar ur världen om och om igen och folk som har fastnat och behöver en radio eller frågor och osv.
Jag skulle aldrig heller bara bannad någon utan att säga nåt utan jag hade först get dem en muntlig varning och om dem är helt nya på servern lite beroende på var dem hade gjort t.e.x om det hade varit en helt ny som råka slå en npc t.e.x så skulle jag get han en muntlig varning och säja att inte göra om det samma om det är såna lite mindre grejer dem har gjort. och jag skulle vara trevlig mot alla i senarion och i reports och i support och jag skulle bidra med väldigt mycket bra saker till servern och jag skulle alltid specca bankrån och vissa andra senarion för att se så

att alla sköter sig och ifall någon behöver revive i ett senario där han blivit rdmat så skulle jag snacka med båda om det som hände i senariot sedan har jag 2 skärmar så medans jag gör staff ärende in game och i support kan jag kolla forumet på min andra skärm och som jag sa innan så kommer jag alltid lyssna på båda sidorna och vara helt opartiska även om han har varit väldigt elak och sagt grejer så står jag inte på någons sida och jag skulle lagt ner extremt mycket tid som staff Om det är någon som har gjort något väldigt grovt på servern som påverkar ekonomin på servern/ alla så hade jag kontaktat högre staff eller så kontaktar jag ägaren av servern på direkten!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle gjort Multistaden till en resa till ett soligt ställe alltså helt underbart så man känner sig som hemma
där folk följer reglerna inte köra över folk inte döda folk och inte combat logga osv.
Genom att hjälpa så många jag kan och inte ta någons parti och skulle vara väldigt aktiv och väldigt snabb på att svara på saker och ta support så det underlättar för högre staff så dem kan hålla på med något annat.
Jag kommer alltid att följa det dem högre staffen säjer och bedrodar mig att göra samt vara väldigt aktiv i pm som behöver min hjälp om t.e.x om man får göra si och så så svarar jag så snabbt jag bara kan på dem frågorna

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag inte varit men jag lär mig väldigt snabbt så det ska nog löna sig

Har du några tidigare erfarenheter? nej men jag har sten koll på alla regler och kan dem flesta kommanden staffs använder sig av! :)

Vad kan du om skripts? Kan knappt något alls men jag vill gärna lära mig !
Jag har ju litte koll på hur man installerar nya bilar och hur man installerar sirener och uniformer och sådant i nativetrainer men jag vill gärna lära mig mera :)

Varför vill du bli staff?
Jag skulle lägga ner extremt mycket tid som staff på servern Ni ska just välja mig för jag jobbar skärten av mig själv för det jag gör för servern och kommer vara väldigt aktiv båda nätter och morgnarna mest nätterna ! och jag skulle specca alla bankrån senariorna så att allt går rätt och ingen bryter mot någon regel och jag skulle okså gå på varenda report och ta alla support och kolla forumet hela tiden och om jag skulle bli staff skulle det vara. Jag vill även bli staff för att det skulle vara en rolig upplevelse för mig då jag får mer ansvar och om jag blev staff skulle betyda allt för mig och jag skulle även ge allt jag kan för att föbätra servern jag vill även få bort alla dem osseriösa rp:arna som bara förstör för servern så att fler kommer in på servern och inte bemöts av massa oseriösa rparna och jag vill hjälpa till med att bli en större del av comunityt
Jag ser att det finns väldigt mycket just jag kan förbättra i servern och jag vill kunna stoppa människor som bryter mot reglerna och dem vill just jag sätta stop för.
Jag tar inte folks parti och väljer aldrig det utifrån om det är en väldigt bra vän till mig eller familjemedlem! utan jag går utifrån den som har alla bevis och sådant.
sedan har jag kört på multistaden i några månader så jag känner att jag har gjort det mesta och jag vill gärna prova något nytt och ifall jag är osäker på ett senario eller något liknande så kallar jag på en annan staff som kan hjälpa till och nu känner jag att jag har gjort det mesta i staden och vill ta ett steg längre och ansöka om att bli staff på denna servern. det hade varit en dröm för mig att bli staff eftersom jag har alltid viljat kunna bidra med så mycket jag kan till denna servern och nu får jag en chans att göra det ! :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej multistaden alla dagar i veckan ! :3

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja det förstår jag :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.