Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Säkert | Anmäl en staff medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
141
Ratings
61
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Säkert

Vad heter du? Sven

Vad heter du på discord? Säkert#1337

Vad är staffens discord-namn? TonyZ#9137

Vad har han gjort fel? Han ger ”hämnd” på en när man ger han en minus rep. Han fattar heller inte syftet med kanalen. Jag skrev en minus rep på han så gick han raka vägen in i min ansökan om staff och straight smutskastade den. Känner inte att han borde vara staff då han är så pass omogen att ge igen på folk som skriver kritik om han, som staff måste man kunna tåla kritik oboy, det gör han inte. Jag tycker ändå att ni staff ansvarig har en liten skyldighet att kolla till vilka sorts reps staffsen har fått och vad dom gör osv. Jag har inget emot han men tycker inte han passar som staff. Han säger likadant till mig men han borde absolut inte vara staff i mina ögon

Har du bevis på det han har gjort? Ja, screenshots på telefonen men det behövs inte. Kolla bara ooc och reps kanalen och min staff ansökan så har ni bevis.

Va någon annan med i händelsen? Nej men det finns en kille som heter något i stil med ”hamza” som lägger sig i något som inte angår han.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Ja men han snackar ju typ straight skit om mig i ooc, han och hamza

Meddelanden
43
Ratings
3
Poäng
8
Bara för att jag tycker att du ibland inte sköter dig betyder inte det att jag smutskastar dig!

Senast ändrad:
Meddelanden
15
Ratings
2
Poäng
3
Skulle inte kalla det smutskast skulle kalla det vad jag tycker om dig. Kan tycka de är onödigt att jag skrev i ooc skulle kunna ta det privat. Men skrev iallafall vad jag tyckte om dig på din ansökan.
Mvh hamza

Meddelanden
141
Ratings
61
Poäng
28
Thread starter #4
Skulle inte kalla det smutskast skulle kalla det vad jag tycker om dig. Kan tycka de är onödigt att jag skrev i ooc skulle kunna ta det privat. Men skrev iallafall vad jag tyckte om dig på din ansökan.
Mvh hamza
yes respekterar att du tar din tid och skriver rent ut sagt om vad du tycker om det så förbättrar jag mig

Meddelanden
25
Ratings
3
Poäng
3
Jag tycker det är skumt att du anklagar en annan staff för exakt samma sak som du själv gjort. Som jag skrev innan så tycker jag att du betedde dig omoget i rep kanalen. Nu sitter du och anklagar en annan staff för att han skriver vad han tycker om dig. Förstår inte.

Meddelanden
141
Ratings
61
Poäng
28
Thread starter #6
Jag tycker det är skumt att du anklagar en annan staff för exakt samma sak som du själv gjort. Som jag skrev innan så tycker jag att du betedde dig omoget i rep kanalen. Nu sitter du och anklagar en annan staff för att han skriver vad han tycker om dig. Förstår inte.
jag förstog heller inte dig, tycker heller inte att du ska lägga dig i en anmälning som ej angår dig. Skriv till mig privat i discord vad jag gör för fel, plus att jag är inte staff så jag kan inte få reps och använda dom på ett sätt som en krigszon

Meddelanden
25
Ratings
3
Poäng
3
jag förstog heller inte dig, tycker heller inte att du ska lägga dig i en anmälning som ej angår dig. Skriv till mig privat i discord vad jag gör för fel, plus att jag är inte staff så jag kan inte få reps och använda dom på ett sätt som en krigszon
Du får kritik utanför reps kanalen och du hoppar direkt till rep kanalen och attackerar tex Latcho, Virket också. Tycker du gör samma sak mot Tony nu. Men det är min egna åsikt och lär skilja sig från andras.

Virket

Mod
Personalmedlem
Moderatör
WL-Ansvarig
Meddelanden
164
Ratings
11
Poäng
18
Staff #8
Tycker det är dåligt av Tony, men du gjorde exakt samma sak mot mig :)

Meddelanden
141
Ratings
61
Poäng
28
Thread starter #9
Tycker det är dåligt av Tony, men du gjorde exakt samma sak mot mig :)
Yes förlåt ifall du upplevde det så hehe, hur raderar man en anmälan? Har pratat med tony så yes, undrar bara hur man tar bort den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.