Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad söker chefs jobb [Eprox]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Ratings
2
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: phibbzter.#3889

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor chef

Vad heter du IRL? Phoebe

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? ca:134 timmar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är anställd som erfaren och har jobbat nästan konstant hela tiden jag vart inne på fiveM och jag har vart chef på många andra jobb innan jag flyttade till denna stad. Jag gillar jobbet har mycket koll på allt och vet vad man ska göra som chef. Jag känner också att jag skulle kunna hantera det och försöka styra upp det på ett bra sätt så alla får hjälpen dom vill ha. Jag vill också anställa bra folk som värkligen kommer jobba och inte bara ha jobbet för lönen och som är på ett bra humör och sprider positiv energi.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag trivs riktigt bra på jobbet och känner att jag vill bli chef igen. Det skulle vara roligt att kunna fixa och hjälpa folk. Jag tror jag har möjlig heten att driva detta företag framåt. Jag vill också kunna göra folk gladare och fixa deras bilar så man ger folk ett leende på ansiktet. Vill göra folk så glada som möjligt och bara ha en bra dag. Jag brinner värkligen för jobbet och det är verkligen mitt dröm jobb som chef. Vianor har en stor del i staden och jag skulle gärna uppskatta att fixa till det, liksom få firman att rulla framåt.

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Phoebe Karlsson och är 30 år hon är uppväxt på landet och har fixat mycket bilar med sin far och bror. Hon pluggade en riktigt bra linje om bilar ock motorcyklar, sen började hon med på ett jobb och vart snabbt om tyckt och var delägare efter nån vecka.Hon är även erfaren av nästan allt på bilar och älskar att jobba med dom. Phoebe skulle göra allt för jobbet hon lägger ner ca: all tid på jobbet och att fixa bilar. Jag gillar att prata med nya personer, jobba och hjälpa till. En snäll tjej med glatt humör och mycket energi. Känner dom flesta på serven och gillar inte att göra kriminella saker.

Hur ofta kommer du vara inne? Ca: varje dag efterskolan och på helger kommer vara så aktiv som möjligt. Kommer jobba typ hela tiden jag är inne men om jag blir chef kommer jag anställa folk och fixa till alla saker. Jag kommer också vara lätt att nå om någon ringer svarar jag direckt om inte så sover jag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag multistaden är den bästa serven jag kört på och jag tycker att alla är så snälla men ja man vill ju gärna ha jobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte bara multistaden för mig, alla andra är ba knas.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler.

Senast ändrad:

Eprox

Admin
Personalmedlem
Admin
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Huvudansvarig Whitelist
Meddelanden
783
Ratings
57 4