Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Saltis | Chef-jobb ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Saltis

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club Mystery

Vad heter du IRL? Samuel

Hur gammal är du? 15 (2004)

Hur många timmar har du på Fivem? 1128 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Club mystery eftersom att jag tycker att klubben skulle behöva komma igång. Just nu händer det inte så mycket där men om jag skulle bli chef där skulle jag ändra på det. Jag gillar även stället det ligger på och jag tycker om att arrangera fester och liknande saker. Jag vet att jag skulle göra ett bra jobb där. Jag skulle även vilja "tävla" lite med de andra som har fester och se vilken som skulle bli bäst och vilken som skulle uppskattas mest i staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit klubb ägare tidigare i fivem på Strippen. Där ordnade jag fester, svensexa, möhippa och även dansare. Jag skötte allting bra och skulle även göra det nu om jag skulle få jobbet. Jag anställde inte heller bara mina vänner för att dom var mina vänner, utan dom fick göra en vanlig jobb intervju och allting sköttes proffsigt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lucifer Fox och är 23 år gammal. Han växte upp i Mexiko med sin mamma, pappa och sina 10 syskon. Men när han vart 11 år flyttade de till Sverige och han fick påbörja ett nytt liv. Han hade en ganska jobbig uppväxt eftersom han hade så många bröder och systrar så han fick inte så mycket uppmärksamhet av sina föräldrar och därför började han med kriminalitet.

Det började med små saker så som att sno saker ur småbutiker och han åkte aldrig fast. Han fick något slags rus i kroppen så fort han lyckades sno något och det var där kriminaliteten
började för honom och det vart inte mildare. Det vart grövre och gick över till att han började stjäla dyrare saker och han åkte fast en gång. Då slutade han stjäla men kriminaliteten slutade inte. Han
började med person rån och började tjäna massa pengar på det så han gick över till drogförsäljning.

Han sålde mycket och höll på med det ett bra tag innan han vart tagen av polisen. Han åkte in LVU hem och fick flytta från sin familj i 17 års ålder och det tog hårt på honom. Han slutade med kriminaliteten och skaffade ett riktigt jobb på en nattklubb som bartender. Han tyckte att han tjänade lite pengar jämfört med droger men han ville inte vara kriminell längre. Därför satsade han fullt ut på att jobba på den där nattklubben och lyckades jobba sig upp till del ägare av den klubben. Nu har han flyttat till en ny stad och söker efter en klubb som han kan ta över. Fortsättning följer....

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar spela Fivem varje dag, speciellt nu på sommarlovet. Så minst 4 timmar och dagen säkert.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle leta efter något annat jobb. Det hade inte direkt varit världens undergång om jag inte skulle få jobbet men skulle uppskatta om jag kunde få det då jag tror att jag skulle kunna få ut riktigt roliga scenarion utav det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.