Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad scrxn | Ban överklagan [Philip]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scrxn

Ny Medlem
Meddelanden
4
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: scrxn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skjuten

Vad är din discord tagg? wiztp#1234

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Erat anti cheat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De vad jag som gjorde fel de va för ungefär 1 månad sen som jag använda 2take1free och va en riktigt horunge och sprängde varenda fivem server jag kunde men gjorde ingenting på eran då jag inte kunde då erat anti cheat stoppa mig.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte moddat och kommer inte göra om de då jag fick global ban från fivem i 2-3 veckor

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig modda igen.

Har du läst våra regler? Ja

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,143
Ratings
431 2 7
Poäng
83
Admin #2
Användarnamn: scrxn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skjuten

Vad är din discord tagg? wiztp#1234

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Erat anti cheat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De vad jag som gjorde fel de va för ungefär 1 månad sen som jag använda 2take1free och va en riktigt horunge och sprängde varenda fivem server jag kunde men gjorde ingenting på eran då jag inte kunde då erat anti cheat stoppa mig.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte moddat och kommer inte göra om de då jag fick global ban från fivem i 2-3 veckor

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig modda igen.

Har du läst våra regler? Ja
Såhär, du har ju försökt bypassa din AC ban med hur många konton som helst. Var avsikten det samma då eller?

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,143
Ratings
431 2 7
Poäng
83
Admin #4
Nej, enligt mina uppgifter försökte du senast komma in i kvällas 22.26, är det korrekt?

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,143
Ratings
431 2 7
Poäng
83
Admin #6
ja klicka på connect med samma steam konto det stämmer korrekt
du vill ju nu uppenbarligen bli unbannad, men om jag får fråga vad är målet med att bli unbannad? Hur tänker du att din framtid på servern liksom ska se ut och vad har du tänkt dig?

Meddelanden
21
Ratings
1
Poäng
1
du tog din tid å skrev ändå alltså, smart val wiztp. Tycker du unbannar han ja philip så han får rpa mä dom stora pöjkarna´, pussmun ;)

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,143
Ratings
431 2 7
Poäng
83
Admin #11
För att häva anticheat bans i detta fall kommer det krävas donation i och med potential vad du kunde utsatt servern för. Jag förstår situationen och uppskattar din ärlighet, men då vi inte kan garantera serverns säkerhet med att släppa in dig och förtroendet för dig är speciellt, låser vi utifrån här men absolut öppenhet för vidare diskussion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.