Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Sebbe | Ansökan till avrättning [Dippmannen123]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Tensta

Admin
Personalmedlem
Admin
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
428
Ratings
35
Poäng
28
Thread starter Admin #1
Användarnamn: Sebbe

Vad är ditt discord namn? Sebbe#2002

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Linnea#6717

Av vilken anledning ska personen avrättas? Min karaktär har haft ett hat mot just Alice extremt länge. Enda sen min karaktär var polis har min karaktär avskytt henne. Hon provocerar mig hela tiden, enda sen början. Hon har sårat min karaktär extremt mycket sen vi först träffades. Det hela började med att vi båda var poliser, hon sa alltid emot mig, prioriterad allt annat över att vara där jag var. Det slutade med att jag inte orkade vara polis längre, så jag sa upp mig och blev kriminell. Har hela tiden tänkt på att göra detta, så det är inget jag kom på igår. Jag ahr även en hel del vänner som avskyr henne. Idag så följde dom efter mig då jag kört mot ett rödljus, dom kommer 2 polisbilar "blockerar" in mig så jag inte kan ta mig därifrån, de riktar först vapen mot mig och ber mig kliva ut ur fordonet. Under hela tiden jag är i cellen i polisstationen så provocerar hon mig, hon kallar mig för saker när jag sagt till henne att hon har ett pris på sitt huvud, och jag kommer plocka dom pengarna såfort jag är ute. Men iallafall när jag var nere i cellen så stod hon o hittade på massor av saker jag gjort. Efter att antal hot mot henne så fortsätter hon att provocera mig, hon kallar mig saker hela tiden, hon gör saker för att göra mig arg. När jag säger att jag kommer klippa henne såfort jag kommer ut så fortsätter hon provocera mig. Hon slutar aldrig, hon vet att min karaktär vill få henne dödad, men ändå fortsätter hon hela tiden. Hon inser inte konsekvenser av allt hon gjort. Vi åker iallafall i bilen upp mot fängelset, då säger hon massvis med saker återigen för att få mig ännu mer arg, och vilja döda henne ännu mer. Grejen är att hon egentligen inte gjort något mer än att provocera sig fram till sin egen död. Enda sen början har hon gjort så mot mig. Har tänkt på att göra detta ett bra tag med mina vänner. Då hon varit exakt likadan mot allihopa. Gör man sånt mot grovt kriminella då får man anta att något sånt här kommer hända. Jag tycker detta är det enda rätta efter allt hon gjort mot mig och mina 7-10 andra vänner. Hon har varit anledningen till att många av mina vänner åkt in långa straff, blivit av med saker (medans vissa av dem var oskyldiga.) Så jag och mina vänner anser att detta är va hon förtjänar efter allt.

Hur ska personen Avrättas? Kommer invänta ett bra läge att att ta henne, nångång då hon är ensam. Skulle hon inte vara ensam så gör det inte så mycket då vi är ganska många som ska vara med på detta. Kommer låtsas som att jag inte ogillar henne, kommer leka hennes vän så hon inte antar att jag kommer göra något då jag sa extremt mycket innan jag åkte in i fängelset. Kommer låtsas att jag glömt allt o inte bryr mig om det längre. Tills det att jag får ett bra läge, det kommer vara extremt välplanerat. Med ställe vi ska vara på, exakt vad vi ska göra med henne och hur allt ska gå till. Vi kommer göra scenariot extremt välplanerat. Alice ska iallafall kidnappas av oss, vi kommer åka runt ett tag som att inget händer, låta henne ta vara på det sista av hennes liv. När vi kidnappat henne kommer vi ta henne till en speciell plats (svårt att förklara exakt vart deet ligger). När vi väl är på platsen kommer JAG ta av mig mask o allt det, fråga henne om hon kommer ihåg mig, allt hon gjort mot mig, hur hon fått min karaktär att lida genom alla år. Kommer få henne att spela in en video på min telefon där hon sitter med handbojor och ska säga förlåt till mig efter alt hon gjort. Kommer sedan skicka videon till Erik, så han får se hennes rädsla innan hon blir avrättad. När videon är inspelad så kommer vi ta henne till ett annat ställe, när vi är på plats på stället hon ska avrättas (Mount.Chiliad) så kommer jag använda en pistol för att skrämma livet ur henne, kommer sedan be henne gå ut på en liten "bro" som går ut en lite bit mot stupet, kommer hota henne med pistolen. Som sagt kommer göra själva avrättningen utan mask så hon får se mig i ansiktet, så hon minns allt hon gjort mot mig och verkligen ångrar sig. När hon väl ska avrättas, kommer hon gå ut på den lilla bron kommer be henne vända sig mot mig, kolla mig in i ansiktet när jag sen puttar ner henne för stupet så hon faller till sin död. Kan säga att det är extremt högt och brant där hon ska puttas ner, så hon kommer dö. Vill inte vara tråkig och bara skjuta henne utan göra något lite mer kreativt.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Kommer använda en glock när vi kidnappar henne och för att hota henne, men kommer inte använda något vapen till just avrättningen.

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? Jag kommer avrätta henne, men kommer ha en del personer med kanske 5-8st som ser på.

Vad heter personen ingame? Alice Falk

När ska han bli avrättad? Såfort jag kommit ut från fängelset

Senast ändrad:
Meddelanden
8
Ratings
2
Poäng
3
Kommer inte ihåg att vi ens snackat det lilla vi nu jobbade ihop, kommer inte ihåg dig alls som polis eller att vi ska ha haft en sådan bakgrund och sedan att jag hittade på grejjer som du skulle åka in för stämmer ju ej då du åkte in för exakt det du gjorde vilket var smitning, vårdslöshet i trafik, olovlig körning samt att du hotade alla polismän som var på platsen med att du skulle döda allihopa. Enda sättet jag provocerade var att säga din karaktärs efternamn vilket är Aioli, mer än så sa jag inte. Känner lite att hela historien är kryddad och känns jättetråkigt att min karaktär skulle permadö för detta.

Adam Tensta

Admin
Personalmedlem
Admin
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
428
Ratings
35
Poäng
28
Thread starter Admin #4
Ja kanske lite elakt att avrätta karaktären, om den skulle bli nekad så får jag göra det hela utan att din karaktär blir avrättad. :) <3

Meddelanden
92
Ratings
10
Poäng
8
wow. Lite harsh att göra en avrättningsansökan bara för detta, och jag håller med lite.. Du var inte polis så jätte länge sebbe innan du lämna för staff. och hade det hänt så hade du nog också pratat med mig om det misstänker jag?

Detta känns nästan mer personligt än ett IG bråk/rivalitet.

Pontus

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,184
Ratings
105 2
Poäng
48
Staff #13
Haha lite pinsamt att göra en avrättningsansökan för att man åker fast... stort -rep!

Pontus

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,184
Ratings
105 2
Poäng
48
Staff #14
Dessutom så ljuger du i din ansökan och du ska vara Sr.Admin? Hon hittade inte på något alls, det du åkte in för var det du gjorde och de vet du själv. Riktigt lågt att ljuga när man sitter på en sådan hög position. Provocerar dig? Hon kallar dig för ditt efternamn wtf? Inte hennes fel att du har valt att döpa dig till det.

Dansken

Välkänd Medlem
Meddelanden
555
Ratings
92
Poäng
28
+rep bra ansökan men jag hoppas inte att du ljuger som ovan säger.

MVH Dansken

Wl ansvaig på multistaden
Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

Senast ändrad:

Leon

Erfaren Medlem
Meddelanden
872
Ratings
607 1 2
Poäng
93
Dessutom så ljuger du i din ansökan och du ska vara Sr.Admin? Hon hittade inte på något alls, det du åkte in för var det du gjorde och de vet du själv. Riktigt lågt att ljuga när man sitter på en sådan hög position. Provocerar dig? Hon kallar dig för ditt efternamn wtf? Inte hennes fel att du har valt att döpa dig till det.
Tyckte att det var en fin ansökan hoppas inte att det stämmer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.