Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd SecretM | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .

SecretM

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
17
Poäng
1
Thread starter Staff #1
Användarnamn: SecretM

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? SecretM#5855

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På sommaren 10-23 men kan hända att jag tar 1-2h paus under den tiden

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt för att förbättra RP på servern och skulle även ta mig tid att speca folk för att kontrollera att alla sköter sig och följer alla regler. Även hantera så många reports som möjligt för att spelarna ska uppleva en bra RP. Jag är väldigt mån om att vara rättvis mot alla och inte favorisera någon vilket är viktigt för en bra RP-upplevelse. Är också bra på reglerna på Staden.
När jag specar folk skulle jag speca i dom mest utsatta platser med det menar
jag att jag kommer speca på bilfirman där många blir nerslagna samt på polisstation där många brukar slås och bara förstöra för andra personer. Jag skulle även vara väldigt aktiv på forumet med WL-ansökningar samt vara väldigt aktiv i discorden där många brukar sitta i väntar på support och sedan hjälpa dom så mycket jag kan. I vissa senarion som jag ska hjälpa folk i tex om någon blev nerslagen på greenzone och lottad på sitt vapen måste jag ha bevis på det innan jag spawnar in vapnet. (Med bevis menar jag att man har video bevis)

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej, har inte varit staff tidigare då jag prioriterade att RP:a på Multistaden.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har en del erfarenheter inom commands då jag är servervakt ett bra tag. Har även lärt mig mycket av staff-kompisar som brukar prata med.

Vad kan du om skripts? Inget men vill väldigt gärna lära mig.

Varför vill du bli staff? Jag vill att Multistaden blir ett större och bättre community så vi kan få flera spelare. jag lägger även ner tiden som krävs, är villig att lära mig nya saker och vill göra Multistaden så bra som den bara kan bli. Jag är väldigt lugn, harmonisk och rättvis vilket jag tycker är bra egenskaper hos staff. Jag har varit servervakt ett tag och tyckt det varit väldigt kul och är sugen på att prova på något nytt och hjälpa servern mera än vad jag gör nu.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej, började spela på Multistaden och har inte velat sluta sedan dess.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Inga problem, förstår att det blir ohållbart om all tjatar hela tiden.

Senast ändrad:

[Mod] Alex

Mod
Personalmedlem
Moderatör
WL-Ansvarig
Meddelanden
25
Ratings
2
Poäng
3
Staff #3
Ser bra ut, mycket information på lite text. du skulle kunna utveckla mer i vilka situationer du kan hjälpa till. Lycka till!

Mvh, Alex

Meddelanden
13
Ratings
1
Poäng
3
Jag tycker den ser bra ut. Men skulle kunna utveckla lite kanske typ som varför vill du bli staff. Men annars såg den bra ut.

Mvh, Borren

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Du måste utveckla din ansökan under både "Vad skulle du göra om du blir staff?" samt under "Varför vill du bli staff?", ge gärna fler exempel, på exempelvis olika scenarion där du beskriver hur du hanterar situationen. Beskriv gärna även vad du kommer att bidra med, varför just du ska få rollen.

Överlag känns det som att du är engagerad att bli staff, men det krävs mer för att denna ansökan ska se välutvecklad ut.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

SecretM

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
17
Poäng
1
Thread starter Staff #6
Du måste utveckla din ansökan under både "Vad skulle du göra om du blir staff?" samt under "Varför vill du bli staff?", ge gärna fler exempel, på exempelvis olika scenarion där du beskriver hur du hanterar situationen. Beskriv gärna även vad du kommer att bidra med, varför just du ska få rollen.

Överlag känns det som att du är engagerad att bli staff, men det krävs mer för att denna ansökan ska se välutvecklad ut.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX
Tack för din feedback ska utveckla så mycket jag kan.

SecretM

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
17
Poäng
1
Thread starter Staff #7
Hoppas det har blivit bra med nya Utvecklingen och tack för feedbacken ni som har skrivit. :)

Senast ändrad:

Edde

Mod
Personalmedlem
Moderatör
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
110
Ratings
14 1
Poäng
18
Staff #9
Snygg ansökan! Man ser att du verkligen vill bli staff!
Lycka till!

Mvh, Edde

Meddelanden
141
Ratings
60
Poäng
28
Jag tycker att du förkännar staff då du
visar i flera scenarion att du är mogen.

Jag tycker också att du gör ett bra jobb
som SV, är inte staff men vill bara ge
lite feedback ;)

latchoman

Administratör
Personalmedlem
Admin
WL-Ansvarig
Meddelanden
197
Ratings
27 2
Poäng
18
Staff #18
Tycker du visar ett fint intresse, du vill ständigt utveckla rpt osv. Tror du skulle passa bra in i staff teamet :)