Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Shinima | Ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: Shinima

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lugnapuckar

Vad är din discord tagg? Shinima#1823

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Du har blivit automatiskt avstängd!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Måste ha varit en felaktig ban fick en ban på franska för några dagar sen och det blev fixat.
nu när servern varit nere och uppe har jag försökt logga in till slut stod det att jag har blivit automatiskt avstängd! fast den här gången stod det på svenska!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Felaktigt bannad för två-tre dagar sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns nog inte mycket man kan göra åt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att det måste vara något script error som bannar folk som försöker connecta till servern via connect knappen på fivem

Har du läst våra regler? Ja

Meddelanden
7
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #3
Men kan du förklara varför jag kunde vara inne precis innan krashen då och nu får jag upp "Du har blivit automatiskt avstängd! " igen
100% bugg

Sebbe

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
69
Ratings
4
Poäng
8
Staff #4
Automatiska bannlysningar är anticheat som gör. Vilket betyder att vi tyvärr inte kan unbanna dig då anticheatet har kännt av fusk på din dator.

Vid yterliggare frågor kan du kontakta mig via discord eller öppna en ticket i Multistadens discord. Mvh

Sebbe#7183

Status
Ej öppet för ytterligare svar.